DaddyYankee Skrevet 18. oktober 2008 Skrevet 18. oktober 2008 Heisann, som sagt sier tittelen absolutt alt.. Så vet du om noen brae sang? Hører alle slags sanger, så kom med forslag! Takk!
DaddyYankee Skrevet 18. oktober 2008 Forfatter Skrevet 18. oktober 2008 Liker'ru metal? Hopp over den du xD
TanTheMan Skrevet 18. oktober 2008 Skrevet 18. oktober 2008 Jeg anbefaler deg å laste ned hele album. Det blir lettere for oss å foreslå, det blir (ofte) lettere for deg å laste ned, du får mer variasjon av artisten osv. Du bør gi litt mer informasjon om det du liker. Først sier du at du liker alle slags sanger, så sier du at vi skal hoppe over det første sjangerforslaget som kommer? ;-) Hvor gammel er du og hvor mye plass har du på mobilen?
DaddyYankee Skrevet 18. oktober 2008 Forfatter Skrevet 18. oktober 2008 Jeg anbefaler deg å laste ned hele album. Det blir lettere for oss å foreslå, det blir (ofte) lettere for deg å laste ned, du får mer variasjon av artisten osv. Du bør gi litt mer informasjon om det du liker. Først sier du at du liker alle slags sanger, så sier du at vi skal hoppe over det første sjangerforslaget som kommer? ;-) Hvor gammel er du og hvor mye plass har du på mobilen? Ungdom, 512mb xD Men skal kjøpe 2gb snart
Midnight_walker Skrevet 19. oktober 2008 Skrevet 19. oktober 2008 AC/DC - All Screwed Up Genial mobillåt som passer som ringetone.
Kakebakelate Skrevet 19. oktober 2008 Skrevet 19. oktober 2008 Hva med å si hvilken type musikk du liker..
DaddyYankee Skrevet 19. oktober 2008 Forfatter Skrevet 19. oktober 2008 Hva med å si hvilken type musikk du liker.. Hører på artist som basshunter, Million Stylez, Cascada, Enrique Iglesias, Massari , osv... Og hører en del på arabisk! xD
DaddyYankee Skrevet 19. oktober 2008 Forfatter Skrevet 19. oktober 2008 Basshunter på Arabisk Høres tøft ut! LoL =P Nei Basshunter, også hører jeg en del sanger på arabisk..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå