Carl Sagan Skrevet 17. oktober 2008 Skrevet 17. oktober 2008 (endret) Heisann. Bestemte meg får å lage en liste over ting jeg savner i uTorrent. Jeg vet at det er meningen at den skal være helt enkel og basic, men jeg vil si at disse tingene er mer basic enn f.eks RSS leser. -Mulighet for å lese av nettleserhistorikk(farten) til enkle torrents fra siden de ble addet -Mulighet for å lese av nettleserhistorikk til grupper (labels) -Mulig å lese av hele nettleserhistorikken til utorrent, fra f.eks en uke siden. -To nye kategorier ala "Completed", som deler seedende og finished torrents -Mulighet for å søke i add'ede torrents (torrentnavn) -Automatisk inndeling i labels/grupper etter tracker, filtype eller dato addet f.eks -Mulighet for å velge en torrent, som ikke nødvendigvis er addet, og søke om målinnholdet allerede er nedlastet på maskin Mulighet for addons for å tilfredsstille meg mer? Kom med kommentarer. Å bytte til annen klient er utelukket. Endret 17. oktober 2008 av todda7 -2rst1-
Blåbær Skrevet 17. oktober 2008 Skrevet 17. oktober 2008 http://forum.utorrent.com/viewforum.php?id=2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå