Timeo Skrevet 17. oktober 2008 Skrevet 17. oktober 2008 Brukte 450 kroner på WAR i dag, og når jeg først fikk logget meg inn som en high elf sword master så fikk jeg en snål følelse. Det var som å ha lagd en ny blood elf character i WOW, og jeg satt bare med følelsen av at "Dette har jeg jammen gjort før". Det var bare ny musikk og litt annerledes modeller, men ellers så jeg ikke så mange forskjeller. Forbedrer det seg etterhvert, eller må jeg bare svelge at jeg at jeg brukt pengene mine på en WOW clone?
Bulletus Skrevet 17. oktober 2008 Skrevet 17. oktober 2008 Brukte 450 kroner på WAR i dag, og når jeg først fikk logget meg inn som en high elf sword master så fikk jeg en snål følelse. Det var som å ha lagd en ny blood elf character i WOW, og jeg satt bare med følelsen av at "Dette har jeg jammen gjort før". Det var bare ny musikk og litt annerledes modeller, men ellers så jeg ikke så mange forskjeller. Forbedrer det seg etterhvert, eller må jeg bare svelge at jeg at jeg brukt pengene mine på en WOW clone? Nei det er ikke en wow clone, noe som du kommer til å oppdage rank for rank,,,,,
Timeo Skrevet 17. oktober 2008 Forfatter Skrevet 17. oktober 2008 Håper virkelig det. Og håper at det ikke blir en flopp aka AoC. Syntes det var kjedelig i begynnelsen, men så prøvde jeg noe pvp greier på level 2, og må innrømme at jeg fikk et sinnsykt kick av det. Var helt vill og havnet på tredjeplass på listen etter kampen. Så håper virkelig at det er flere sånne kick å hente
Zappy Skrevet 17. oktober 2008 Skrevet 17. oktober 2008 (endret) ... om du ble imponert av PvP på level 2 så eeeh... ja, tror du kommer til å like deg. Steg 1, skaff deg et guild. Endret 17. oktober 2008 av Zappy
Licht Skrevet 17. oktober 2008 Skrevet 17. oktober 2008 (endret) Grunnmekanikken i spillet er jo stort sett som i WoW (om enn litt tregere), men innholdet er langt bedre dersom du liker PvP. Endret 18. oktober 2008 av Zealuu
Zappy Skrevet 18. oktober 2008 Skrevet 18. oktober 2008 (endret) Nå er det lenge siden jeg spilte wow sist, men WAR tregere? På level 20+ føler jeg at ting går utrolig raskt og fint. Cast times er stort sett kortere enn spells man bruker mye og GCD i WAR er kortere enn i WoW og så hvordan det kan være tregere kan ikke jeg fatte... Endret 18. oktober 2008 av Zappy
McDeath Skrevet 18. oktober 2008 Skrevet 18. oktober 2008 Håper virkelig det. Og håper at det ikke blir en flopp aka AoC. Syntes det var kjedelig i begynnelsen, men så prøvde jeg noe pvp greier på level 2, og må innrømme at jeg fikk et sinnsykt kick av det. Var helt vill og havnet på tredjeplass på listen etter kampen. Så håper virkelig at det er flere sånne kick å hente Er enig med deg at war rocker:) Men at du havnet på 3 plass i et eller annet på den lista der???.... Den lista står kun alfabetisk
Zappy Skrevet 18. oktober 2008 Skrevet 18. oktober 2008 Håper virkelig det. Og håper at det ikke blir en flopp aka AoC. Syntes det var kjedelig i begynnelsen, men så prøvde jeg noe pvp greier på level 2, og må innrømme at jeg fikk et sinnsykt kick av det. Var helt vill og havnet på tredjeplass på listen etter kampen. Så håper virkelig at det er flere sånne kick å hente Er enig med deg at war rocker:) Men at du havnet på 3 plass i et eller annet på den lista der???.... Den lista står kun alfabetisk Tredjeplass i alfabetet!
Timeo Skrevet 18. oktober 2008 Forfatter Skrevet 18. oktober 2008 Det var litt flaut. Og jeg som trodde jeg hadde spilt kjempebra
Bulletus Skrevet 18. oktober 2008 Skrevet 18. oktober 2008 Det var litt flaut. Og jeg som trodde jeg hadde spilt kjempebra Du spilte sikkert kjempebra !! Ikke overdriv betydningen av denne lista, scenarios er som fotballkamper: ikke alle kan score mål men alle er like viktig ! Jeg spiller jo en tanker klasse,min oppgave er mange ganger å beskytte healere og damage dealere siden dem ikke tåler så mye.Klassene i war er bygget på teamplay og derfor er de nokså ubalanserte. Dette er bare begynnelsen, gled deg til RvR kamper senere, skaff deg en guild!
Licht Skrevet 18. oktober 2008 Skrevet 18. oktober 2008 Nå er det lenge siden jeg spilte wow sist, men WAR tregere? På level 20+ føler jeg at ting går utrolig raskt og fint. Cast times er stort sett kortere enn spells man bruker mye og GCD i WAR er kortere enn i WoW og så hvordan det kan være tregere kan ikke jeg fatte... Kampsystemet er mye mindre flytende, og det har veldig lite med levels å gjøre. Det var litt flaut. Og jeg som trodde jeg hadde spilt kjempebra Scoreboard-listene etter scenarioene skal du ikke bry deg mye om. Det viktigste er å vinne - og dersom din side vant, gjorde du jobben din riktig. Som Swordmaster er for øvrig jobben din å ikke bare holde frontlinjen, men å være selve frontlinjen. Personlig er jeg en tilhenger av at tank-klasser bruker skjold heller enn et tohåndsvåpen.
KapteinKnut Skrevet 19. oktober 2008 Skrevet 19. oktober 2008 og når jeg først fikk logget meg inn som en high elf sword master så fikk jeg en snål følelse. Det var som å ha lagd en ny blood elf character i WOW, nå må du huske på at warhammer og high elfs er mye eldre enn world of warcraft, warhammer er basert på et "strategispill på bord" som er mange tiår, husker ikke helt hvo gammelt det er
LarZen Skrevet 19. oktober 2008 Skrevet 19. oktober 2008 Om en tror Warhammer er en WoW clone så har en nok spilt for lite WoW. Eller spilt forlite mmorpg spill generelt..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå