nAD Skrevet 17. oktober 2008 Skrevet 17. oktober 2008 Hadde seg slik at det brant her i går og vi ble evakuert, drog ut kontakten på alt i huset og gikk ut. Når jeg endelig har fått komt hjem igjen og skrur på alt ser jeg at den 3 uker gamle F1-disken gikk med. Er dette en garantisak? Har prøvd med getdataback og den finner bare 1,8GB av de 300 som var der i går. I windows står det tydelig alt vel med disken, men når jeg prøver og utforske den får jeg feilmelding og blir bedt om å formatere. Når jeg formaterer får jeg feilmelding og formateringen avsluttes. Er hos netshop disken er kjøpt, ser ut som de vil leke gjemsel med på kundesidene. Må jo merke teksten for å kunne lese. Noen andre som opplever det? De virker heller ikke så happy å få en vare u retur ser det ut som.
MiRaCL Skrevet 17. oktober 2008 Skrevet 17. oktober 2008 (endret) Har du prøvd å formatere fra en boot-cd eller noe tilsvarende? Du kan ha tatt livet av fil strukturen på disken eller partisjons tabellen hvis du bare dro ut strømmen. Hvis du benytter vista og har enabla "Enable advanced performance" på disken, så kan det gå i dass hvis strømmen blir dratt ut. Ville kansje prøvd med en eller annen boot cd som inneholde programvare for å reformatere disken. Ville først prøvd et program som kan reparere MBR. Har hatt problemer med eksterne disker hvor man bare drar ut usb kabel, kobler til disken igjen og får beskjed om at disken må formateres, når dette hender så har det blitt feil på MBR. Endret 17. oktober 2008 av MiRaCL
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå