Gå til innhold

Helnorsk Far Cry 2, Left 4 Dead og GTA IV klan!

Anbefalte innlegg

Skrevet
Har laget en bane på map editoren, og må bare si det er ikke helt like lett ut som det ser ut men fortsatt den enkleste mapeditoren jeg noen gang har prøvd, spiller på xbox 360.

Jeg vil gjerne joine clanen steam nick er mortenvh og Xbox live er: SKATE KONGEN

Har lagd deg til på Steam, men du er ikke online :!:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Har laget en bane på map editoren, og må bare si det er ikke helt like lett ut som det ser ut men fortsatt den enkleste mapeditoren jeg noen gang har prøvd, spiller på xbox 360.

Jeg vil gjerne joine clanen steam nick er mortenvh og Xbox live er: SKATE KONGEN

No da?

Skrevet

No da?

Prøv å gå inn i community delen av steam, klikke på "overview" og se om invitasjonen min er der ;)

Skrevet

No da?

Prøv å gå inn i community delen av steam, klikke på "overview" og se om invitasjonen min er der ;)

Ja fant den men broren min låner brueren min akuratt no. forresten kan du lage en logoen i størrelse som jeg kan bruke som spray på g-mod?

Skrevet

No da?

Ja fant den men broren min låner brueren min akuratt no. forresten kan du lage en logoen i størrelse som jeg kan bruke som spray på g-mod?

Det med logoen må du spørre "Moozoren" om når han er pålogget :)

Gjest Slettet+9871234
Skrevet

Sånn.. nå er det ikke stille lengre xD

Skrevet
Kommer det muligheter for å få en @vikingsinafrica.net mail?

Foreløpig er det kun for offiserer/crew.

Det vil muligens komme en mulighet til å få @vikingsinafrica.net mail, men det sier seg selv at ikke 50 stk kan få gratis mail.

Skrevet (endret)

I tillegg til hjemmesiden så jobber vi litt med å få laget en TeamSpeak server, mIRC server og noen andre småting! Så hold deg oppdatert!

Hvis du trenger invitasjon, eller har tips til ting vi kan trenge kontakt; LooperNor eller meg!

EDIT: Loppa kom før meg med informasjonen :) Så jeg tok bort min!

Endret av Jonassen!
Skrevet

jeg er med :) bestilte nettopp far cry 2 til Ps3 fra absolutt og gleder meg! Heter lommemann på steam :) Skal jeg registrere meg på nettsiden også?

Skrevet

Bare og joine folkens ^^ vi skan nå søke sponsorer!

tror vi er oppe i 30 medlemmer !

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...