Tåkelys Skrevet 16. oktober 2008 Skrevet 16. oktober 2008 På min Acer Aspire 8920g, er det et touch panel på venstre side, der man kan justere lyd, og masse annet. Helt plutselig går det ikke å justere lyden fra touch panelet. Den fargen på volum panelet virker, og følger fingeren. Men lyden blir ikke justert lengre. Alt det andre på panelet virker. Har prøvd å legge inn eAudio Managment på nytt, uten hell. Noen som har noen tips til hvordan jeg kan få fikset det?
trrunde Skrevet 18. oktober 2008 Skrevet 18. oktober 2008 kanskje du har fjernet et program fra oppstarten? På disse maskinene må det være et program for å tolke signalene fra alle disse ekstra knappene. eller du kan prøve å kjøre recoery (alt f10 under oppstart av maskinen) flytt alle dokumenter o.l over til en av dine andre partisjoner (ikke c: )
raWrz Skrevet 18. oktober 2008 Skrevet 18. oktober 2008 gå på http://support.acer-euro.com/drivers/notebook/as_8920G.html og prøv og last ned disse driverne: Touchpad_Synaptics_v10.2.4_vistax32x64_XPx32x64 og flash biosen til v1.14
Tåkelys Skrevet 20. oktober 2008 Forfatter Skrevet 20. oktober 2008 Det endte med at jeg måtte kjøre en Alt+f10. Leste rundt på nett at flere er plaget med dette. Dere får ha takk for tipsene
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå