Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Kan ikke koble opp på trådløst nett


Anbefalte innlegg

hei

 

 

Har nettopp skaffet oss et nytt abonemant me den kjappeste hastigheten hos telenor. Koblet modemet opp mot en trådløs ruter og alle andre maskiner har nett, men ikke jeg. Har opplevd dette problemet før, men da har jeg bare satt opp et ad hoc nett (uten at det hjalp), men det virket da.

 

tingen er at den vises og alt det der, har skrevet inn WEP og alt, men jeg får bare "bare lokal" altså FUCKET!!!! Nå bruker jeg kabel og da funker alt fint. Noen med samme erfaringer? Det er neppe feil med nettverkskortet for den dukker opp under maskinvarebehandling og alt sammen...

 

 

Takker for svar

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

hei hei.

 

Er driverene til det trødlåse nettverks kortet ditt i orden? hvis dette skal være i orden, hadde jeg prøvd å kjøre en "rollback drivers" på driverene dine. kan være at det har skjedd noe unner instalasjonen. For å kjøre en "rollback drivers" gjør du som følger:

 

1. høyereklikke på min datamaskin - så behandle

2. klikk på "enhetsbehandlig" i venstere meny - egenskaper på driveren

3. så klikker du deg på "Drivere" i øverste meny ( altså på egenskaper)

4. Så klikker du på " rull drivere tilbake"

5. følg veiviseren

 

når denne er fulført , så prøver du å instalere den nyeste driveren.

 

Dette kan hjelpe :)

har du foresten prøvd et annet trådløst nett?

Håper dette hjelper :)

skal følge opp tråden, så venligst oppdater :)

Lenke til kommentar

Hehe...

 

Ok, nå skal dere høre:

 

Det virker igjen, men aner ikke hvordan...satt nå nettopp og bare tuket litt med egenskapene (forandret egentlig ikke noe) og prøvde "diagnotiser og reparer", men det enese forslaget Windows gav var å hente ned nye IP adresser som jeg gjorde noen ganger og VIPS! Så virket det

 

Skal huske svarene deres "deum" og "la7dfa.com" om det gjentar seg. Håper andre får nytte av deres innlegg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...