Rottenspacehead Skrevet 15. oktober 2008 Skrevet 15. oktober 2008 (endret) hei. Jeg har en ganske bra maskin, det er ikke høytalerne som er problemet, og det er ikke "Flimrende", "hakkete" lyd på noen andre som helst programmer/spill som blir kjørt. Skjønner ikke hva problemet kan være.. Noen av dere som har noen tips ? Er så irriterende, da jeg ikke kan skru så høyt på volumet, siden det hele tida da bare "flimrer" og "hakker" i lyden konstant uansett. Dennis Endret 15. oktober 2008 av RockyIII
Rottenspacehead Skrevet 15. oktober 2008 Forfatter Skrevet 15. oktober 2008 ingen som har vært borti det å ha Knitring,hakkete lyd på WoW ?
Gjest Slettet-ZQr2eN Skrevet 15. oktober 2008 Skrevet 15. oktober 2008 Jeg hadde det på den siste patchen det ble fikset av at jeg lastet ned en ny driver til lyden
Rottenspacehead Skrevet 16. oktober 2008 Forfatter Skrevet 16. oktober 2008 Hmm, får teste det ut da ; )
Matsemann Skrevet 16. oktober 2008 Skrevet 16. oktober 2008 Jeg hadde det forrige gang jeg kom hjem fra LAN. Fant ut av at jeg hadde klart å surre ledningene til anlegget rundt de 3 antennene på nettverkskortet. Mye forstyrrelser.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå