Gå til innhold

Sacred 2 ! Ventetiden er over.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ukjent spill-serie, ukjent utvikler, lite reklame. Vi får satse på jungeltrommene. :)

Prøvde Inquisitor og Shadow Warrior, men likte ingen av dem noe særlig. Liker de fire andre, men holder meg til Dryad for nå.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Ukjent spill-serie, ukjent utvikler, lite reklame. Vi får satse på jungeltrommene. :)

Prøvde Inquisitor og Shadow Warrior, men likte ingen av dem noe særlig. Liker de fire andre, men holder meg til Dryad for nå.

"ukjent utvikler" kan faktisk slå positivt ut på kvaliteten da utviklerene prøver å lage et knallgodt spill som "selger seg selv" når de ikke har de store kommersielle musklene ;)

Men tipper spillet er ganske kjent i Tyskland der utgiverne holder til og med sine 70 millioner mennesker er potensialet stort bare der .

Skrevet (endret)

Nei, finner sacred og sacred gold på Steam. Ikke 2'rn. Tyskere er ekstremt glade i analfikserte økonomi managment spill som The Guild 1/2, og Monte Cristo-spillene. Men alle jeg kjente i Tyskland før var rollespill-elskere av ett eller annet slag..så det er ikke umulig.

Liksom The Guild, Baldurs Gate og Blind Guardian-musikk. Tyskere får du det ikke.

Endret av Bytex
Skrevet
Nei, finner sacred og sacred gold på Steam. Ikke 2'rn. Tyskere er ekstremt glade i analfikserte økonomi managment spill som The Guild 1/2, og Monte Cristo-spillene. Men alle jeg kjente i Tyskland før var rollespill-elskere av ett eller annet slag..så det er ikke umulig.

Liksom The Guild, Baldurs Gate og Blind Guardian-musikk. Tyskere får du det ikke.

Var ikke det glimrende Divine Divinity også tysk ? Mener å huske at utviklerene var tyske.

De har en tradisjon for denne genren tydeligvis.

Skrevet

Vet ikke nasjonaliteten til Acheron..Gothic-spillene er også tyske. Utvidelsen Night of the Raven til Gothic 2 ble ikke oversatt til engelsk før flere mnd etter release i tyskland.

Skrevet (endret)

Temple Guardian og Inquisitor er de jeg ikke kan fordra. Ganske kjedelig CA.

Endret av AvidGamer
Skrevet (endret)

Noen som har problemer med at spillet bryter sammen når man rører ground og shadow innstillingen i options ? Alle andre innstillinger går bra men når jeg rør på disse så blire krøll, snodig.

Edit : Lasta inn orginal driverne til skjermkortet, problem løst .

Endret av Bulletus
Skrevet (endret)

Begynte på en shadow warrior og trives veldig bra,spillet er faktisk bedre enn jeg trodde.

Grafikken er veldig bra, også lyden.Etter å ha patcha opp spillet har det vært smooth og ikke noe bugs - håper dette varer ;)

Kan Diablo 3 matche dette ? Det skal kjempes hardt .

Jeg begynte rett på silver, håper det ikke blir for hardt, er lvl 4 nå , bra så langt.

Edit : Digger at man kan tune spells og abilities og skreddersy dem ;)

Åpna en grav så kom det "Reserved for critics" :p

Endret av Bulletus
Skrevet (endret)

Hurra, idag sleit jeg meg bortover på Spaceworld og kjøpte S2 for 449,-

Nå må det bare installes..eller..har jo akkurat installert Dead Space, Farcry 2 og og..faen.

Rekker å spille disse toppspillene i 20 minutter før det kommer et nytt :p

Endret av Bytex
Skrevet
Hurra, idag sleit jeg meg bortover på Spaceworld og kjøpte S2 for 449,-

Nå må det bare installes..eller..har jo akkurat installert Dead Space, Farcry 2 og og..faen.

Rekker å spille disse toppspillene i 20 minutter før det kommer et nytt :p

Det er et helvete !! Jeg spiller Fallout 3 , Sacred 2 , Dead Space , Warhammer Online , Farcry 2 og Crisis Warhaed på en gang !Hjelper ikke å brekke et bein heller ! Bedriften har blitt IA-bedrift og må møte på jobben uansett for å gjøre "passende" oppgaver .

Men Sacred 2 er en juvel, hacnslash med KNALLKVALITET ! Gled deg !

Skrevet (endret)

Tester 2.02-2.10 først..vente 5 minutter til. Lasta ned 2.02-2.12 updaten 2 ganger fra update.sacred2.com, samme feil hver gang.

Er dette et kjent problem?

Edit: hm, 2.0.2-2.10 fila fungerte..får bare kjøre hotfixen fra 2.10-2.12 etterpå da..hater sånt her tull når jeg bare vil spille.

Endret av Bytex
Skrevet

Er lvl 8 nå med min smukke shadow warrior , for et fantastisk spill ! Oser av kvalitet ;)

Vakker musikk, vakker grafikk , masse action , stygge monstre og dyr alt man trenger i et slikt spill , og fytterakkern å stort det er !!

Årets hacknSlash spill.

Eneste som er litt små iriterende er at det ser ut som de har lånt ape-stemmen fra 2Worlds :p Karakteren min har slik snål stemme mens alle andre npcs i spillet har bra , lurer på hvorfor :)

Hvilket level er dere på og koser dere fortsatt med spillet ?

Skrevet
Er lvl 8 nå med min smukke shadow warrior , for et fantastisk spill ! Oser av kvalitet ;)

Vakker musikk, vakker grafikk , masse action , stygge monstre og dyr alt man trenger i et slikt spill , og fytterakkern å stort det er !!

Årets hacknSlash spill.

Eneste som er litt små iriterende er at det ser ut som de har lånt ape-stemmen fra 2Worlds :p Karakteren min har slik snål stemme mens alle andre npcs i spillet har bra , lurer på hvorfor :)

Lv25 Inquisitor. Konge. Fant mitt første set item i går. :) Husker ikke hva det het i farta.

Skrevet

Årets hacknSlash spill.

Lv25 Inquisitor. Konge. Fant mitt første set item i går. :) Husker ikke hva det het i farta.

Det er bra du holder koken og trives ;) Fant noen episke skuldre armor i dag , steike de ser bra ut , 2 siklende hodeskaller på hver skulder !

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...