Gå til innhold

Larsera Casemodder Gammelt kabinett


Anbefalte innlegg

Jaja, da var det vel min tur til å bygge meg et kabinett. Jeg har tenkt mye på å bygge meg et "FjortisLanJallaMonster" men pga. lite penger pluss lett tilgang på plexiglass og at jeg har blit lit mer "voksen" i stilen blei det heller dette:

 

Jeg starta med et gammelt Compaq kabinett fra 1999, dette kabinettet er solid, men ikke så tungt som det er ut til.

 

post-119224-1224091150_thumb.jpg

 

jeg lakker med motorlakk fra Biltema, jeg bruker motorlakk fordi det tåler høyere temperatur en vanelig lakk og siden det er samme pris (49kr) er det like så greit..

 

Plexiplater fikser faren min gjenom jobben og dermed er penger spart :)

 

Hardware som skal puttes inn er:

post-119224-1224091358_thumb.jpg

 

 

Etter en del Lakking, Tørking, borring, montering, Cola-drikking så er det nesten ferdig på to dager (en natt tørking)

 

post-119224-1224091242_thumb.jpg

 

 

post-119224-1224091431_thumb.jpg

Gammel Bakside

 

post-119224-1224091502_thumb.jpg

Ny Bakside

 

Nå mangler det bare å lakke fronten, rydde i kabler og sette på viftegriller, men det kommer i løpet av uka ;)

 

__KOMENTARTRÅD__

Endret av lars_era
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei igjen sitter nå på dataen på skolen å skriver :p

I går kveld satt jeg å klokka litt og fikk prosessoren opp i 3,4 Ghz uten og øke volten(!) Detta synes jeg er bra til 6320 og være.

Siden jeg går på Skogmo som ligger rett vedsiden av Biltema blir det nok en liten tur innom der etter skolen, en update komme nok senere i dag, jeg kommer til å skrive lit mer fylgig på første post. Så følg med ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...