Nervetattoo Skrevet 15. oktober 2008 Skrevet 15. oktober 2008 Den syngende og dansende disneygjengen er tilbake. Se videoen
S-r-ex Skrevet 20. oktober 2008 Skrevet 20. oktober 2008 Uff uff uff og atter UFF! Enda mer tilfeldig løping ut i gangende og jalling om hvor gøy basketball er. Synes Disney begynner å melke dette konseptet litt for langt, men tross alt, det er jo dyrt å produsere genetisk perfekte unger... Men så venter vi også bare på å høre en loddrett patetisk dub også som kommer til å volda alle ører som har hørt i mer enn 12 år!
athorb Skrevet 20. oktober 2008 Skrevet 20. oktober 2008 det er jo dyrt å produsere genetisk perfekte unger...mer enn 12 år! Hahaha, jeg trodde faen meg dette var seriøst til et stykke ut i videoen. Hadde ikke forundret meg et sekund i grunn.
akarno Skrevet 25. oktober 2008 Skrevet 25. oktober 2008 Haha jeg har en eller annen syk tiltrekningskraft for disse filmene. Er en slik film som er gøy å se i godt selskap når man skal ha noe å le av! ...Eller kanskje jeg er litt .. tweeny.
Anbefalte innlegg