Gå til innhold

Gratis Memory unit eller $20 HDD fra Microsoft, men....


Anbefalte innlegg

Jeg har flere Arcade (de fleste produsert høsten 07) og alle serienr fikk tilbud om 20GB HD. Så 6 stk 20GB HD er faktisk allerede på vei nå, de ble sendt 3-4 dager etter at jeg bestilte. Ikke dårlig egentlig. Noen av serienr fikk også tilbud om 3 mnd Live inklusiv, da kom det på 150 totalt.

 

Skjønner ikke det der, jeg kjøpte en Arcade i butikken samme dag den kom ut. Fikk ikke tilbud om å kjøpe billig harddisk. Har mista minnekortet som fulgte med, skal bli spennende å se hva som skjer når ny update kommer.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Skjønner ikke det der, jeg kjøpte en Arcade i butikken samme dag den kom ut. Fikk ikke tilbud om å kjøpe billig harddisk. Har mista minnekortet som fulgte med, skal bli spennende å se hva som skjer når ny update kommer.

 

Prøv å ring MS support i morgen og hør med de. Jeg tror muligens du må ha et live abonnement også og kanskje være koblet opp mot nett. Det er verdt å prøve i hvert fall!

 

Jeg fikk mail om at bestillingene var mottatt man 13. okt, og fikk mail fra UPS med trackingnr fre 17. okt.

Hehehe, jeg ser at jeg også har fått mailen, men jeg trodde den trackingen var på noe annet jeg hadde kjøpt på nettet! :!:

 

Digg! Da blir det hdd i morgen!

Lenke til kommentar
Jeg får bare valg om frakt innad i USA. Får ikke forandra til Norge eller noe. Har jeg feil link, eller gjør jeg noe annet galt?

jeg for og bare det alternativet :S

EDIT: Fant det ut nå, bruk denne linken: http://www.xboxstorageupgrade.com/hh/web/h...?ssLocale=nb_NO

 

Men hvordan velger jeg den vanlige 512mb memory cardet? Jeg finner bare den harddisken :S

Endret av thorchr
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...