Gå til innhold

Spar penger gjør på ingenting


Lolliken

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Leste dette på Dine penger idag

 

Så i realiteten så kan vi egentlig bare slutte å leve og ha det gøy? Det er det som effekten av den lille pengekrisen europa og resten av verden har for øyeblikket?

 

Hehe. joa..Du må vel i praksis ha noen utgifter for å kunne redusere de. Regner ikke med at du får 9 100 kr av staten ved å kutte ut kaffen for å si det sånn.

 

Men det hadde jo vært digg. Tenk om du bare bor i skogen og spiser en pakke leverpostei om dagen til 5,90 kr om dagen + et halvt brød til 6,90/2=3,45 kr (coop) om dagen. Da har du en årlig utgift på 3412,75 kr. Da har du jo jævli mye igjen til å kose deg. Men jeg ville ikke digga å leve da. Tror jeg holder meg til mine daglige utgifter og lar det gå.

Lenke til kommentar
Men det hadde jo vært digg. Tenk om du bare bor i skogen og spiser en pakke leverpostei om dagen til 5,90 kr om dagen + et halvt brød til 6,90/2=3,45 kr (coop) om dagen. Da har du en årlig utgift på 3412,75 kr. Da har du jo jævli mye igjen til å kose deg. Men jeg ville ikke digga å leve da. Tror jeg holder meg til mine daglige utgifter og lar det gå.

Eller på Rema 1000 til 4,90 ;) .

Lenke til kommentar
Men det hadde jo vært digg. Tenk om du bare bor i skogen og spiser en pakke leverpostei om dagen til 5,90 kr om dagen + et halvt brød til 6,90/2=3,45 kr (coop) om dagen. Da har du en årlig utgift på 3412,75 kr. Da har du jo jævli mye igjen til å kose deg. Men jeg ville ikke digga å leve da. Tror jeg holder meg til mine daglige utgifter og lar det gå.

Eller på Rema 1000 til 4,90 ;) .

 

Ahh, faen..der kan man fort spare inn et par grunker. Kjører reme da.

Lenke til kommentar
Men det hadde jo vært digg. Tenk om du bare bor i skogen og spiser en pakke leverpostei om dagen til 5,90 kr om dagen + et halvt brød til 6,90/2=3,45 kr (coop) om dagen. Da har du en årlig utgift på 3412,75 kr. Da har du jo jævli mye igjen til å kose deg. Men jeg ville ikke digga å leve da. Tror jeg holder meg til mine daglige utgifter og lar det gå.

Eller på Rema 1000 til 4,90 ;) .

 

Ahh, faen..der kan man fort spare inn et par grunker. Kjører reme da.

365 kroner i året faktisk (hele 366 i skuddårs år) :D .

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...