Gå til innhold

Nytt PS2-spill til en gutt som akkurat har fylt 9 år


Anbefalte innlegg

Hei!

 

Lillebroren min fylte 9 år i dag, også har han fått inn en del penger som han har lyst til å bruke på et PS2 spill og et GBA spill.

 

Har dere noen titler dere kan anbefale, gjerne til GBA også. Det bør ikke være så veldig voldelig, i og med at moder'n misliker slike spill! :roll:

 

Ratchet and Clank, er det noe å satse på f.eks? Samme hvilken type spill det er, adventure, action, bare det ikke er sportsspill. (De har vi nok av fra før)

 

Mvh

Kim

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg får nesten helt dårlig samvittighet her nå jeg, jeg lar broren min på 5 år spille GTA Vice City =/

¨

JEG lar hsm få spill GTA3 + GTA:VC, med muttern blir så sinna at det ikke er noe vits i å ta sjansen.

 

Det er jo nødt til å bli Sly Racoon, Crash Bandicoot, eller Ratchet and Clank. Rayman har vi hatt nok av. Først Rayman Revolution, med det kvitta vi oss med, også fikk han Rayman M av meg til bursdagen (elendig spill etter min mening)

 

Finnes det noen flere anbefalinger til GBA-spill her ute?

 

Takk for hjelpen hittil :)

Lenke til kommentar
Jeg får nesten helt dårlig samvittighet her nå jeg, jeg lar broren min på 5 år spille GTA Vice City =/

 

Heh, ja. Husker en gang da jeg var hos en kamerat. Han hadde en litt spesiell far med en veldig rar kjæreste. Der satt guttene på 6 og 9 år og spilte GTA3 mens dama i huset så på. Det er noe annet med brødre, de må være litt kule i blant, og f.eks. la lillebror spille GTA3. :wink:

 

Kom bare til å tenke på en ting: Var med på TaeKwonDo-oppvisning. Etter at noen høybelter hadde gått litt kamp og kanmpteknikker, og kaffe, kaker og boller sto på bordet, løp alle smårollingene rundt å banket hverandre. Det så ut til å være døden eller livet, faktisk. Tenk hva som ville skjedd om guttungene til far som eier våpen satt og spilte GTA3 en kveld? Kanskje de ville skyte hverandre...? :roll:

 

Neida, avsporing. Beklager. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...