magneman Skrevet 12. oktober 2008 Skrevet 12. oktober 2008 (endret) Hei, spiller en del eldre spill for tiden, blant annet mafia. -SPOILER WARNING!- Var på kapittel 13 (Bon Apetit) og har veldig lite liv etter den første delen av kapittelet, holdt på lenge med å klare å ta alle sammen, døde mange ganger i forsøkene, men da jeg til slutt klarte det hadde jeg 2 liv igjen. Er det noen plass i byen man kan skaffe seg liv bortsett fra plassene som hører til oppdragene? Sykehuset kunne man ikke gå inn i... håper det er noen plasser man kan skaffe seg liv. Lurer også på dette hvis jeg skal spille Freeride. Endret 12. oktober 2008 av magneman
tjalla Skrevet 12. oktober 2008 Skrevet 12. oktober 2008 Hei, spiller en del eldre spill for tiden, blant annet mafia. -SPOILER WARNING!- Var på kapittel 13 (Bon Apetit) og har veldig lite liv etter den første delen av kapittelet, holdt på lenge med å klare å ta alle sammen, døde mange ganger i forsøkene, men da jeg til slutt klarte det hadde jeg 2 liv igjen. Er det noen plass i byen man kan skaffe seg liv bortsett fra plassene som hører til oppdragene? Sykehuset kunne man ikke gå inn i... håper det er noen plasser man kan skaffe seg liv. Lurer også på dette hvis jeg skal spille Freeride. Mener å huske at det er medisinskap i bakgården og hos han mekanikern under brua. I Free Ride så er det iallefall medisinskap i det første huset man starte med.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå