glx-rider Skrevet 12. oktober 2008 Skrevet 12. oktober 2008 (endret) Hei! Kom over denne sia idag: http://www.guitarrising.com/ Hva tror dere om dette? Hvis den funker så kan det jo være en fantastisk måte å lære gitar på! Plutselig så kan man bli god på gitar av gitarspill! Endret 12. oktober 2008 av glx-rider
kakesjef Skrevet 12. oktober 2008 Skrevet 12. oktober 2008 Det er jo virkelig kult! Hva slags konsoll eller lignende vil vi finne dette på?
binko Skrevet 12. oktober 2008 Skrevet 12. oktober 2008 (endret) Mjaaa... la oss skille mellom spilling og ekte gitar.. Dessuten, er ikke dailyMotion sånn innsendte videoer for fun? Kanskje det bare er scam og tull og lureri og fanteri? Hvis ikke jeg ikke tok den, tror jeg heller det bare er tull. Men hvem vet. Hvordan vil f.eks overgangen fra jack til konsoll gå? (Ja, nå finnes det jo overganger for slikt da). Endret 12. oktober 2008 av Binko
glx-rider Skrevet 12. oktober 2008 Forfatter Skrevet 12. oktober 2008 Såvidt jeg skjønte etter å ha googlet litt så er dette beregnet for pc, og laget som et læringsprogram som skal være morsomt å spille. For meg så frister dette veldig, da man kan f.eks kanskje legge inn tabs man øver på, og så spille de av i programmet. Om man ikke blir verdens råeste gitarspiller av det, så er jeg kanskje sikker på at man får veldig mye hastighet øvelse på finger spill av dette her! Ser dog ikke noen akkorder, og blir spennede å se hvor bra de får dette programmet til! [/url] Annen video jeg fant...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå