Gå til innhold

Snustråden v6.(VIKTIG: Regler og anmeldelser i førstepost)

Deadringer

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Faen at Esso er stengt. Var ikke klar over ar Grovsnus fantes i porsjon. Må kjøpes first thing in the morning! =) Begynner å bli lei av General Sterk og General Ekstra Sterk. Driver å bytter mellom de to for tida. Og litt Pall Mall.

Skrevet
Grovsnus porsjon <3 Svarte poser. Deilig snus :wee:

Da tror jeg jaggu meg den skal handles inn i morra ja! :new_woot:

Er det en snus dem har overalt? ( slik som med General og Skruf)

Kan ikke si jeg har sett den så mange steder skjønner du..

Skrevet

Jeg foretrekker ikke Skruf portion(skruf og skruf sterk) men løsen er en utrolig god snus.

Av portion foretrekker jeg nick og general ekstra sterk

Skrevet

Går bare i porsjonssnus for tiden . følgende rekkfølge har jeg nå :)

1. Lucky Strike

2. Montecristo

3. General White

Lucky Strike passer meg perfekt , da jeg liker å nesten smatte på snusposen . rinner i massevis å er generelt lenger fersk i dåsa en de andre typene

Skrevet
Jeg foretrekker ikke Skruf portion(skruf og skruf sterk) men løsen er en utrolig god snus.

Av portion foretrekker jeg nick og general ekstra sterk

Personlig er N&J porsjon og Skruf Sterk å foretrekke av porsjons-snus, dog av løs-snus blir det nok General og Skruf.

Skrevet

viss du planleger å begynde med snus, revurder det! det er den største tabba eg har gjort i livet, men søren så godt d e me snus då:D ta deg 5 poser med skruf sterk, så blir det nok ikkje snus på deg på ei stund;)

Skrevet

Da blir det ikke noe snus på en laaaang tid :p

Jeg og kompisene mine bestemte oss for en liten stund siden, men ingen klarte og holde seg. Men nå har alle kastet boksene våre :) Min hadde ca 10 igjen, var faktisk vanskligere enn jeg trodde, jeg gikk lenge etterpå og kjente at det hadde vært så sykt digg med en Skruf Orginal under leppa :p

Skal se hvor lenge jeg holder meg :p Hater at jeg blir så sykt sur vis jeg ikke får nikotin på noen timer :( Alle kompisene mine sier det alltid, sånn som når jeg er litt sur sier de alltid sånn som, "Gi Jonas en snus, han er sur" eller "Er du hypp på sigg, du er veldig sur" Det gjør meg nesten bare mere sur :p

Men får håpe jeg holder meg i en laaaang tid :)

Skrevet

Tull.

Jeg holdt meg uten i litt over en uke, tenkte ikke på stort annet, og var møkka sur hver dag.

Men merket ikke noe ekstra effekt når jeg tok meg en N&J etterpå .. Så det "trikset" funker ikke for meg ihvertfall.

Skrevet

Bad news, til alle dere som skal handle Grovsnus Porsjon i morgen.

Porsjon varianten av Grovsnus er ikke til og få kjøpt i Norge. Kun løs :(

Beklager dette.

Trodde heller ikke de solgte porsjonvarianten i Norge , men det er mange som sier det.

De gode brune porsjonene , ikke den svarte dritten. Beste porsjonsnusen som er laga :thumbup:

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...