Gå til innhold

Snustråden v6.(VIKTIG: Regler og anmeldelser i førstepost)

Deadringer

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jeg er enig med han, at gerelal porsjon er beste porsjonssnusen, og jeg har snusa i 7-8 år og vil si jeg har prøvd litt forskjellig. Folk liker forskjelig.

altså med "Sniper_Elite"

Endret av M-J
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gidd å betale 72 kr for en snusboks på Statoil når den koster 55 kr på Ica ?

Nå kan man trygt si at jeg har testet "trikset" om å holde seg uten snus i noen dager, og så snuse igjen for å få bedre effekt, men det funker dårlig.

Har vært uten snus i over 1 uke nå, og merket mer eller mindre ingen forskjell.. Absolutt ikke verdt det, med mindre man tenker på pengene jeg sparte.

Gjest Slettet+981287349
Skrevet

Har prøvd også dette med effekt, snusa ettan og vanlig general i ett par uker, så kjøpte jeg meg en skruf sterk, da kjente jeg en del mer effekt.

Selfølgelig, det varierer fra person, til person.

Skrevet (endret)

men effekten blir borte etterhvert uans, såe hvis du er ute etter den så er det mye bedre og ta en røyk ;>

UPDATE : julesnusen min er sendt nå : )

2-5 dager leveringstid, hvis den kommer frem :p

Endret av Haelas
Skrevet

Gidd å betale 55kr på Ica når den koster 50kr på Kiwi eller Prix?

Skrevet
Om General porsjon er favoritten din, er det jammen på tide du tester litt forskjellig...

General porsjon er ganske digg den da, syns ikke den renner så mye som folk skal ha det til. Er ikke favoritten men hender jeg kjøper den.

Skrevet

Gidd å betale 55kr på Ica når den koster 50kr på Kiwi eller Prix?

Gidd å betale 55kr på Kiwi eller prix, når den koster 38(For general porsjon) på Prix Ellingsrud?

Jeg bestile meg noe bokser fra vårt kjære naboland.. og resultatet av det : Ny favorittsnus!

Grovsnus Porsjon og Knox løs :)

GROVSNUS PORSJON FTW!

Skrevet
Gidd å betale 55kr på Kiwi eller prix, når den koster 38(For general porsjon) på Prix Ellingsrud?

Det må være priset feil, ikke faen om du får snus så billig i norge. Så lenge vi ikke snakker miniporsjon eller noe tilsvarende.

Skrevet

Dessverre startet med røyk igjen men elsker og snuse når jeg ikke kan då ut :) Kvelds Prell er det diggeste :p

Elsker og bake meg en stoooooor Skruf Løs og sette på en digg film :)

Blitt en vane for tiden.

Skrevet

Av en eller annen grunn så liker jeg Göteborgs rape veldig godt =) Er på topplisten sammen med ettan, montecristo og skruf =)

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...