Gå til innhold

AltaLAN 2009, i Alta!


Anbefalte innlegg

AltaLAN 2009 er nå under planlegging. Lanet vil gå av stabelen i Bulhallen i mars månede (nærmere info kommer). Vi har plass til 200 deltakere denne gangen, og dobler premiepotten fra forrige LAN.

 

1. plass i CS-compoen gir med et bittelite forbehold 10 000,-

 

i tillegg til en rekke andre annonserte og uannonserte compoer. Kan nevne Guitar Hero som vanlig, Trackmania, COD 4, ++

 

Det blir fiberlinje inn til partyet, og Gbit til alle deltakerne!

 

Mer info kommer etterhvert som www.altalan.no kommer online.

 

Bor du sørpå sier du? Bestiller du billett nå, blir det ikke mer enn en 1500,- tur/retur.

 

Gled dere :D

Endret av nymo
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Kanskje jeg må ta turen fra Nordreisa/Tromsø ( , bor i teorien begge de plassene :p )?

 

Bul = Bossekopp?

 

Men om jeg drar så innebærer det at realnils (ONlock) og Gitguru og er der :p Jeg støtter TF2 forslaget, jeg og

 

Har Altalan hjemmeside?

Endret av JFM
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 4 uker senere...
Jeg andbefaler at dere kjører en Counter strike source compo.

Vis dere putter en pengepremie vil det nok få mange css spillere til Altalan.

Anbefaler på det sterkeste ! :thumbup:

 

Nesten ingen som spiller source da, blir mye mer liv og deltagere om man satser bare på cs som hoved compo.

 

Anbefaler at dere ikke legger lan'et i påskeferien, nesten alle drar på hytta osv da.

Lenke til kommentar
Jeg andbefaler at dere kjører en Counter strike source compo.

Vis dere putter en pengepremie vil det nok få mange css spillere til Altalan.

Anbefaler på det sterkeste ! :thumbup:

 

Nesten ingen som spiller source da, blir mye mer liv og deltagere om man satser bare på cs som hovedcompo.

 

Anbefaler at dere ikke legger lan'et i påskeferien, nesten alle drar på hytta osv da.

De bruker 10 000kr På cs. De kan ta en 5 000kr på Source mener jeg.

Bare spørsmål om tid før alle spiller source uansett.

Det er en del Source claner i Alta btw

 

e du fette fjern? 1.6 e så jævli mye større enn source enda. Vet ikke om du var der i fjor som jeg var, men nesten ingen orka og komme bare for cs'n pga få lag. Nu som det e blidd større premie og flere plassa vet æ om MASSE folk som allerede nu har sagt at dæm blir å komme BARE for å delta i 1.6 compoen. du får kanskje 5-15 nye deltagere ved å arrangere source compo, men da mister du værtfall 25 andre..

Lenke til kommentar
Jeg andbefaler at dere kjører en Counter strike source compo.

Vis dere putter en pengepremie vil det nok få mange css spillere til Altalan.

Anbefaler på det sterkeste ! :thumbup:

 

Nesten ingen som spiller source da, blir mye mer liv og deltagere om man satser bare på cs som hoved compo.

 

Anbefaler at dere ikke legger lan'et i påskeferien, nesten alle drar på hytta osv da.

 

Nesten ingen som spiller CSS?

"God dag, mann økseskaft", sa katten, og rautet til presten.

 

Så over til dagens fakta:

Today as it stands Counter Strike is still extremely popular on Steam. It attracts 60,000 to 85,000 gamers at any time of day, making it the 2nd most played game on Steam behind Counter Strike: Source

Kilde

 

Står og nede på denne sida: http://store.steampowered.com/stats/

Endret av JFM
Lenke til kommentar
Jeg andbefaler at dere kjører en Counter strike source compo.

Vis dere putter en pengepremie vil det nok få mange css spillere til Altalan.

Anbefaler på det sterkeste ! :thumbup:

 

Nesten ingen som spiller source da, blir mye mer liv og deltagere om man satser bare på cs som hoved compo.

 

Anbefaler at dere ikke legger lan'et i påskeferien, nesten alle drar på hytta osv da.

 

Nesten ingen som spiller CSS?

"God dag, mann økseskaft", sa katten, og rautet til presten.

 

Så over til dagens fakta:

Today as it stands Counter Strike is still extremely popular on Steam. It attracts 60,000 to 85,000 gamers at any time of day, making it the 2nd most played game on Steam behind Counter Strike: Source

Kilde

 

Står og nede på denne sida: http://store.steampowered.com/stats/

 

du burde jo fatte at æ ikke snakke på verdensbasis her.. ser du e fra tromsø mr.heiaækansøkepåwikipedia, så trur du ikke du vet kor få som faktisk spille det drittspillet source her oppe..

Lenke til kommentar

Jeg kjenner mange som spiller det. Tilogmed folk fra Alta.

Men du har helt klart rett. For at DU ikke liker spillet så er det veldig få som spiller det...

:wallbash:

 

Og jeg er så klart helt 100% enig. AltaLAN 09 bør ikke ha CSS-compo fordi martinzki på diskusjon.no mener at det er et drittspill som ingen spiller...

 

Og jeg er ikke fra Tromsø. Jeg bor bare der...

 

Og til slutt så vil jeg sende deg hit: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=245395

 

Edit:

du burde jo fatte at æ ikke snakke på verdensbasis her

Hvordan i faen kan jeg vite det når du kommer med følgende lengere opp i tråden?

1.6 e så jævli mye større enn source enda
Nesten ingen som spiller source da

 

Og selv om kildene mine er verdensbasis, så er det neppe veldig mye forskjell i Alta...

Endret av JFM
Lenke til kommentar
Jeg kjenner mange som spiller det. Tilogmed folk fra Alta.

Men du har helt klart rett. For at DU ikke liker spillet så er det veldig få som spiller det...

 

Det du ikke fatter mr.knowitall er at jeg aldri har snakket lands eller verdensbasis mtp source vs cs "duellen" din. Jeg har hele tiden snakket ut fra det jeg tror vil gi flest deltakere og et best lan som mulig. Tviler på at du var på altalan i fjor, der det var liten deltagelse i cs-compoen fordi det var ingen utfor Alta som orka å delta pga liten premiepott og liten størrelse på lan'et(100 deltagere). Nå er det blitt flere plasser (200stk) og lovnad om doblet premiepott i cs 1.6 og vet om maaange fra hele nord-norge som planlegger å dra. Om da halve premipotten går over til source er jeg redd det blir halvfullt lan med to compoer med dårlig nivå istedenfor fullt lan med en mulig bra compo.

 

Og jeg er så klart helt 100% enig. AltaLAN 09 bør ikke ha CSS-compo fordi martinzki på diskusjon.nomener at det er et drittspill som ingen spiller...

 

Kan jo godt få 30 kompiser til å komme inn å backe opp det jeg skriver, men det vil bli ca like barnslig som den kommentaren din, og dit ned vil jeg ikke synke.

Lenke til kommentar

Du skriver iallefall over som om du mener verdens basis...

 

Nesten ingen som spiller source da

 

e du fette fjern? 1.6 e så jævli mye større enn source enda.

 

 

 

Jeg snakker heller ikke om at en premiepott skal splittes til to spill. Les det jeg skriver for faen.

 

Synes også det blir litt teit å dra på lan bare pga en premie i en compo. Men det er min mening...

 

Og det er så jævlig barnslig at jeg sier deg i mot... Nei, nei, nei :wallbash:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...