Gå til innhold

Kings Bounty: The Legend tråden

Anbefalte innlegg

Skrevet

12638.jpg

I denne tråden hadde jeg tenkt at vi kunne snakke om alt som omhandler Kings Bounty.

For de som lurer på hva det er for et spill så kan jeg fortelle at spillet er et RPG og TBS som igrunnen er lik Heroes Of Might And Magic, der hvor du kan velge mellom å være Warrior, mage eller paladin. Spillet går altså utpå å gjøre quests og ellers utforsket verdenen. Questene i dette spillet er også veldig underholdene og engasjerende. Det krever heller ikke at du løper 10 mil som i andre RPG spill for å komme deg fra A til B, for her er miljøet krympet slik at du fort kan komme deg til den plassen du vil.

name="allowFullScreen" value="true"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>">
name="allowFullScreen" value="true"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350">

Se filmen hos Youtube

Håper da at det er folk her inne som spiller Kings Bounty og gjerne vil diskutere og dele erfaringer.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har spilt spillet en liten stund nå, og det var spennede i begynnelsen, men det blir fort repetivt. Mangler også mange "konfigurasjonsmuligheter" som HMM har.

Skrevet

spilt en del nå, er lvl 20 mage. kommer meg ikke videre for jeg aner ikke hvordan jeg kommer meg til alve-øya :p

ellers kan jeg si at det er ekstremt likt Heroes of Might & Magic.

Skrevet
spilt en del nå, er lvl 20 mage. kommer meg ikke videre for jeg aner ikke hvordan jeg kommer meg til alve-øya :p

ellers kan jeg si at det er ekstremt likt Heroes of Might & Magic.

Wow lvl 20 allerede:O jaja kan slenge deg ett tips da;)

Du drar til den samme båtman som du kom deg til piratøya og så prater du med han. Når du er kommet til øya så må du til den andre siden av øya så kommer du til borgen.

• 4 uker senere...
Skrevet

Jeg skjønner ikke!

Jeg er lvl 3-4 og sliter med å komme videre, greier ikke å slå den gigantiske skilpadden.

Er Mage, med 160k penger.

Tips? =)

• 1 måned senere...
Skrevet

Fikk spillet til jul, storkoser meg. Men jeg lurer litt på dette her med cheats. På hjemmesiden (www.kings-bounty.com) står det at man skal trykke shift+~ for å få opp dialogboksen, men hva blir dette på et norsk tastatur? Noen som vet?

Skrevet
Fikk spillet til jul, storkoser meg. Men jeg lurer litt på dette her med cheats. På hjemmesiden (www.kings-bounty.com) står det at man skal trykke shift+~ for å få opp dialogboksen, men hva blir dette på et norsk tastatur? Noen som vet?
Nope, trykket over hele tastaturet, men ingen reaksjon. Men det var da litt tidlig å lete etter cheats ? Først bør du vel avslutte spillet ? :)
Skrevet (endret)

Nope. Jeg er ingen ekte gamer, jeg setter mer pris på spillet i seg selv enn det å jage rundt etter nok tropper til å grisebanke det meste.

Edit: man kunne jo kanskje prøvd å kikke på et amerikansk tastatur og se hvor tilde er plassert, så på norsk tastaturtrykker man shift+pipe, eller det man ville trykket for å få dollartegn, altså. §. Esc fjerner dialogboksen igjen.

Endret av Snirfle

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...