Gå til innhold

Hvilken server er best for Horde?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og en kompis har tenkt å skifte server fra Aerie Peak til en server som har noen bra horde guilder og spillere. Vi tenker på å kjøre en del Raid og PVP.

Kompisen min er en VELDIG god Paladin healer, og jeg er en Frost Mage.

Noen som har noen server forslag? Og kanskje en guild som trenger to nye medlemmer? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har desverre ikke en guild på lager, men kan anbefale Magtheridon, gode på raids, som du kanskje kan tenke deg, det hardeste som har blitt Pugget er Illidan, og det gikk(men må sies at det bare var en halveis PuG). Men ellers er det normale PuGs til SSC og Sunwelltrash, og helt ned til kara, ganske mange, og ganske ofte. World PvP'en er vell lik mange andre slappe PvP-servere. Og det er lange BG køer.

Skrevet

Å spørre etter en server er det dummest du kan gjøre. Selv om servern er god er det store sjanser uten en okay guild at du ikke får være med på noen ting. Finn deg heller en god guild i en god battlegroup og ikke bry deg så mye om servern da det er guild/battlegroupen som har alt å si på om hverdagen din for raids/pvp er grei nok.

ps. Magheridon er cirka 90% horde/10% alliance så ingen pvp eksister forutenom horde zerg av alliance. Og queuen for BGS er 10+ mins på alt utenom AV

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...