Gå til innhold

Warhammer Online: Slayers som Dwarf MDPS?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Andre her inne som gjerne vil ha Slayer istedetfor Hammerer som Dwarf MDPS? Slayers er jo en av de aller mest gjenkjente typene i hele WH-loren, og gir en mye mer unik look i forhold til Hammerer, som jo ser ut som Ironbreakers. Det vil jo kanskje også kunne hjelpe litt på balanseringen?

Les forøvrig denne tråden på Warhammeralliance, mange gode poeng.

EDIT:

Slayer må inn:

Endret av PureChaos
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Er vel forsåvidt enig. Er mest med tanke på lore at det blir auktuellt. :)

Mener du aktuelt eller uaktuelt? :p

Hvis det er uaktuelt du mener, må jeg si meg uenig. Hammerers er jo egentlig kongens vakter, og vil da mest sannsynlig ikke bli sendt inn i fronten i en krig. Det er jo Slayers perfekte til, fordi de vil dø, men de vil dø verdig i kamp, og bli drept av den mektigste motstanderen de har møtt. Dette gjør dem jo perfekte som MDPS i et spill med akronymet WAR. I tillegg, i den linken jeg ga, er det en som referer til en del av den offisielle loren der det står at hele Slayer-hæren er blitt tilkalt for å bistå i krig tidligere, så lore-messig er det ikke utenkelig at dette kan skje i The Age of Reckoning.

EDIT: typo

Endret av PureChaos
Skrevet
selv venter jeg på choppa:)

Derfor de må lage Slayers, så ikke ubalansen blir enda større når choppa kommer!

enig. det beste hadde vel om order (skriver ofte alliance, gammel vane vond å vende) hadde fått 2 nye klasser og des hadde fått choppa.

Skrevet (endret)

Dark Elfene mangler Black Guard og da.

Edit:

Men MBJ sier at Slayer er uaktuelt da de ikke bruker noe armor, men ser ikke at det kan være så vanskelig om de bare kjører noe sånn som marauderen har. Hva er det de har på overkroppen egntlig? :p

Endret av Zappy
Skrevet
Men MBJ sier at Slayer er uaktuelt da de ikke bruker noe armor, men ser ikke at det kan være så vanskelig om de bare kjører noe sånn som marauderen har. Hva er det de har på overkroppen egntlig? :p

De har en svær dings på én skulder, ellers er det vel stort sett bare et omfattende belte som bekler overkroppen deres.

Tror egentlig ikke at det skal være noe problem å finne et eller annet man kan bruke som statsgivende "armor" også på eventuelle slayere. Det er i så fall viljen det står på, kreativiteten og de tekniske mulighetene er jo der alt.

Skrevet (endret)

Jeg leste en gang en veldig god forklaring fra mythic hvorfor slayers ikke skulle være spillbare, ikke lett å gjengi hvorfor men det ble forklart veldig veldig bra. For de som kjenner loren til warhammer gjennom rollespillet så tror jeg dere forstår uten en forklaring, det er rett og slett en for spesielle klasse til at jeg synes det skal være spillbare.

Dårlig innlegg ja, men forhåpentligvis kommer det noen andre inn her som vet hva slayers er og kan forklare hvorfor.

Men når de først klarer å lage warhammer så high fantasy med så mange magi klasser og healing så er kanskje ikke slayer SÅ far fetched. Det rare er jo at en high elf archmage er en magiker som har studert magi i tusenvis av år, og mestrer alle elementer av magi, ikke bare fire magic slik som bright wizard.

Loren er fucked either way.

Endret av Crispin
Skrevet

Enig med Crispin her. Mye av loren har blitt ofret allrede, så for spillets skyld kan de likesågodt inkludere Slayers også, selv om det strider litt imot lore.

Skrevet

De har en svær dings på én skulder, ellers er det vel stort sett bare et omfattende belte som bekler overkroppen deres.

Tror egentlig ikke at det skal være noe problem å finne et eller annet man kan bruke som statsgivende "armor" også på eventuelle slayere. Det er i så fall viljen det står på, kreativiteten og de tekniske mulighetene er jo der alt.

Nå skal ikke jeg si att jeg har lett overalt da men jeg har ikke sett noe sted av der jeg har lest att slayers ikke bruker armor: http://warhammeronline.wikia.com/wiki/Slayer og http://en.wikipedia.org/wiki/Dwarf_(Warhammer) så ikke noe sted att det stod at dem ikke brukte armor, men jeg kan ta feil, er ikke så god på warhammer lore.

Skrevet (endret)

Nå skal ikke jeg si att jeg har lett overalt da men jeg har ikke sett noe sted av der jeg har lest att slayers ikke bruker armor: http://warhammeronline.wikia.com/wiki/Slayer og http://en.wikipedia.org/wiki/Dwarf_(Warhammer) så ikke noe sted att det stod at dem ikke brukte armor, men jeg kan ta feil, er ikke så god på warhammer lore.

Du må se på bortimot samtlige bilder av slayers, de har en bukse, ofte bracers og innemellom sko. Ofte barbente. Kort fortalt, de bruker definitivt ikke armor. Det strider mot hele slayer konseptet, som jeg linket under. Det eneste "problemt" er hjelm og chest. Men slayers har ofte masse tatoveringer, magiske runer etc. Så det hadde vært en mulighet at slayers chest og hjelm armor var tatoveringer. Som dropper på samme måte som all annen armor, men det er "magiske" tatoveringer, som ikke er utenkelig. Som gir diverse buffs.

Slayers dye their hair bright orange, and stiffen it with pig grease so that it sticks out at alarming angles. Their way of life invariably means that many achieve their ambition and are slain at the hands of whatever ferocious beast they have confronted. Others, the least successful ones in a sense, tend to survive either because they are the toughest, the fatest or most determined. This process of natural selection weeds out all those who do not have exceptional abilities, so you can be fairly sure that any Slayer you meet is exceptionally tough, violent and psychopathically dangerous

Endret av Christeven
Skrevet

I tillegg står det også i lore at tatoveringene beskytter dem mot magi, så de ikke skal dø før de kommer i nærkamp, og sånne tatoveringer vil jo være supert i et spill som dette. Sitter og spiller spillet nå, så orker ikke lete etter kilde, kan kanskje prøve senere.

Skrevet
La til noe i første post, og ved å se på den skjønner vel alle at man må kunne spille som slayers? Det er jo den aller feteste delen av traileren!

enig.. dette spillet harALT for få offensiv brawlers som marauder og white lion:(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...