Rescue me Skrevet 9. oktober 2008 Skrevet 9. oktober 2008 (endret) Jeg har det problemet med at jeg får popups i Internet Explorer uten at Internet Explorer er oppe. Popups er sperret inni selve IE, men får popups likevel. Bruker ikke IE somn nettleser, men har det naturlig nok innstalert på PC'en siden det kommer med Windows og jeg trenger den til noen få nettsider hvor Opera ikke fungerer. Noen som vet om en løsning? Endret 9. oktober 2008 av KnewtFan
McNaughty Skrevet 9. oktober 2008 Skrevet 9. oktober 2008 en idé er å skifte ut browseren til så godt som hva som helst annet enn IE.. som f.eks. firefox, opera e.l... disse fungerer mye bedre enn IE og burde fikse problemet ditt.. Hvis det skulle fortsette så kan du ta en reinnstallering av IE (eller bare slette det helt hvis du bruker forslaget mitt over)
Blåbær Skrevet 9. oktober 2008 Skrevet 9. oktober 2008 du har spyware, bruk programmer for å fjerne det.
Rescue me Skrevet 9. oktober 2008 Forfatter Skrevet 9. oktober 2008 en idé er å skifte ut browseren til så godt som hva som helst annet enn IE.. som f.eks. firefox, opera e.l... disse fungerer mye bedre enn IE og burde fikse problemet ditt.. Hvis det skulle fortsette så kan du ta en reinnstallering av IE (eller bare slette det helt hvis du bruker forslaget mitt over) Bruker aldri IE, men har det innstalert på PC'en. du har spyware, bruk programmer for å fjerne det. Skal ta å skanne med et par programmer .
johome Skrevet 9. oktober 2008 Skrevet 9. oktober 2008 (endret) Hva slags firewall bruker du ? En god firewall stopper effektivt plagsomme popups. Skal ta å skanne med et par programmer Hva slags programmer skal du skanne med ? Endret 9. oktober 2008 av johome
ungkar1 Skrevet 9. oktober 2008 Skrevet 9. oktober 2008 (endret) du kan jo alltids kjøre gjennom denne veiledningen her: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=691246 og så poster du loggene i antivirusprogrammer og datasikkerhet. Endret 9. oktober 2008 av needhelp99
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå