Gå til innhold

Ikke gammel nok for Playstation Network?

Bister

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, skulle lage meg konto på PSN i går, men da jeg kom litt uti registreringen kom det opp noe om at jeg ikke var gammel nok til å lage konto, men at jeg kunne lage en sub-account, hva er dette? vil det fungere på samme måte og gå over til en master account da jeg blir gammel nok, eller hvordan fungerer dette?

Håper på svar! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Da prøver du å registrere deg omigjen og sier du er født i 1990 istedenfor 1991, da blir du plutslig over 18år og du er inne ;)

Må man være 18 for å ha PSN konto?

Skrevet

Fordi i det øyeblikket du fyller 18år så er du helt klar i hode og forstår at alt på spill bare er tull/ ikke ekte, sånn at du ikke tar med deg et våpen på skolen og dreper alle du møter på

Skrevet

Sukk. Folkens!

Du "må" være over 18 for ha en Master-account, der du kan legge inn bankkort og kjøpe ting.

En sub-account er en konto for barn, der du ikke kan bruke penger og, mest sannsynlig, laste ned ting med 18 års grense.

Skrevet
Fordi i det øyeblikket du fyller 18år så er du helt klar i hode og forstår at alt på spill bare er tull/ ikke ekte, sånn at du ikke tar med deg et våpen på skolen og dreper alle du møter på

Bullshit..(skjønte det var ironi men anyways)

Skrevet
En sub-account er en konto for barn, der du ikke kan bruke penger og, mest sannsynlig, laste ned ting med 18 års grense.

Man kan bruke penger på en sub-account, master-accounten setter inn penger fra sitt kredittkort, og oppgir hvor mye penger sub-account kan bruke pr. måned av dette.

Skrevet

Man kan bruke penger på en sub-account, master-accounten setter inn penger fra sitt kredittkort, og oppgir hvor mye penger sub-account kan bruke pr. måned av dette.

Ah, stemmer. Det var noe sånt ja.

Skrevet
Eg har Master-account, men e ikkje 18. Kan eg kjøpe ting med visa elektron-kortet mitt?

Mest sannsynlig ikke. Vil tro du har samme som meg, Visa Electron? Vel PS store støtter bare ekte Visa, som du kan skaffe deg når du blir 18.

Skrevet
Eg har Master-account, men e ikkje 18. Kan eg kjøpe ting med visa elektron-kortet mitt?

nei, går ikke med et norsk visa elektron

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...