Gå til innhold

Noob spørsmål om xbox live


Xanitra

Anbefalte innlegg

OK, øh, jeg er ganske ny i gamet på xbox. Men det er en brilliant konsoll, noe jeg valgte pga at Playstation 3 har solgt seg ut med ikke noe kompatibelitet med Playstation 2 spill, og dyr pris. Nintendo Wii var aldri et alternativ siden spillene var for "familie vennlige."

 

 

Så det var litt om meg, nå over til mitt spørsmål.

 

Jeg kjøper av og til spill via xbox live marketplace. Som er ganske gøyalt, for mange av spillene der er mye av det jeg liker, nemlig arcade spill.

 

Men husker xbox live hva jeg har kjøpt, så om det av en eller annen grunn forsvinner fra harddisken, kan jeg da laste det ned gratis? eller må jeg kjøpe spillet på nytt?

Endret av Xanitra
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-NIoHlfL

Alt du kjøper på Marketplace blir knyttet opp mot Gamertag-et ditt, slik at du kan laste ned det du har betalt for så mange ganger du vil. Alt du må gjøre er å være innlogget med din egen konto på en X360-maskin, så kan du i grunn laste ned det du har betalt for uansett hvor du er i verden.

Lenke til kommentar
ps3 har da bakoverkompabilitet med ps2? Tror ikke de selger denne overprisede konsollen uten det...

 

Det er beklageligvis ikke tilfelle, kun de første 60Gb maskinene som ble solgt her i Norge har det. 40GB og de nye 80 GB maskinene har ikke det.

 

I USA hadde også 20GB maskinene det, og jeg tror også 80GB hadde softwareemulering. Skjønner ikke selv hvorfor de kuttet ut dette kun for å spare noen få kroner, glad jeg fant meg en brukt 60GB maskin til en ok pris selv.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...