Fred7555 Skrevet 8. oktober 2008 Skrevet 8. oktober 2008 Hei, en venn av meg skulle bygge en pc for meg, men jeg vurderer å be Amentio.no bygge PC'en, om de kan. Men er det vanskelig å innstalere Vista Ultimate? Er det best å be Amentio innstalere OS'et og, eller innstallerer de det på en dum måte da, så det er best å innstalere det selv? Er det vanskelig da? Aldri prøvd det før. Takker for hjelpen
k-orm Skrevet 8. oktober 2008 Skrevet 8. oktober 2008 Ikke vanskeligere en å installére en av de andre Vista-variantene eller XP. Går stort sett ut på å trykke 'neste'
Fred7555 Skrevet 8. oktober 2008 Forfatter Skrevet 8. oktober 2008 Ok Kanskje litt teit spørsmål, men hva kan egentlig gå galt under en innstallasjon av OS?
Arne Skrevet 8. oktober 2008 Skrevet 8. oktober 2008 Ingen verdens ting så lenge du ikke har noe verdifult på partisjonen du skal installere det på. Det er jo en liten risiko for at det skal dette et tre ned på huset ditt, noe som eventuelt fører til at noe i pcen blir ødelagt, men sjansen er nok ganske liten...
Fred7555 Skrevet 9. oktober 2008 Forfatter Skrevet 9. oktober 2008 Ok, da går det nok bra, ny PC, så ikke noe på HD'en heller Takk for hjelpen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå