FenrisC0de Skrevet 8. oktober 2008 Skrevet 8. oktober 2008 Hei! Har en del pc'er, som alle kjører Office Outlook 2007. Synker den stasjonære med min HTC Touch Pro, som sørger for at telefonen og pc'er alltid er oppdatert. Men jeg skulle gjerne holde laptoppene oppdatert også! Er det noen smart måte å gjøre dette på? Takker!
miCro Skrevet 8. oktober 2008 Skrevet 8. oktober 2008 Jeg hadde samme problemet for noen år tilbake og SyncPST løste problemet ganske bra. Programmet koster imidlertid noen kronasjer, men det gjør synkroniseringen smertefritt.
Gjest Slettet-t8fn5F Skrevet 9. oktober 2008 Skrevet 9. oktober 2008 Sett opp at outlook ikke sletter mail fra serveren før ette 10 dager eller slikt. Da ligger mailen enda på serveren og kan lastes ned på flere outlook klienter. Husk bare at dette må settes på alle klientene ellers så laster en klient med mailen og fjerner den fra serveren. Om du skal synkronisere 2 klienter, så må du manuelt exportere mailene til en .pst på den ene klienten og importere den .pst på den andre klienten.
FenrisC0de Skrevet 9. oktober 2008 Forfatter Skrevet 9. oktober 2008 Sett opp at outlook ikke sletter mail fra serveren før ette 10 dager eller slikt. Da ligger mailen enda på serveren og kan lastes ned på flere outlook klienter. Husk bare at dette må settes på alle klientene ellers så laster en klient med mailen og fjerner den fra serveren. Om du skal synkronisere 2 klienter, så må du manuelt exportere mailene til en .pst på den ene klienten og importere den .pst på den andre klienten. Er primært kalender og kontakter som skal synkes Eposten har jeg ingen problemer med! Takk!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå