Rest1peace Skrevet 7. oktober 2008 Skrevet 7. oktober 2008 Hei, jeg er warrior priest og går den dps/defens speccen, men nå har jeg komt til en ability og speccet den, men jeg får den ikke i spell boken min, noen som kan hjelpe meg?
Zappy Skrevet 7. oktober 2008 Skrevet 7. oktober 2008 Er det en tactic eller en ability? Har du brukt et point på å kjøpe den (så det er en gul strek rundt ikonet).
Rest1peace Skrevet 7. oktober 2008 Forfatter Skrevet 7. oktober 2008 Er det en tactic eller en ability? Har du brukt et point på å kjøpe den (så det er en gul strek rundt ikonet). det er en tactic, men jeg har bruk points og jeg hat unlocket den, men den er ikke "spell boken" min er det noe jeg gjør galt?
Nitrius Skrevet 7. oktober 2008 Skrevet 7. oktober 2008 (endret) Når du er innom mastery treet, så selv om den "gule" boksen er over spellen/taktikken så har du den ikke, du må igjen etter dette faktisk trykke på selve spellen/taktikken får å faktisk unlocke den. Om du ble noe klokere av dette. Eksempel: http://www.wardb.com/career.aspx?id=11#0:0:3:0:0:0:25 Her har jeg ikke fått taktikken enda --- http://www.wardb.com/career.aspx?id=11#0:0:3:8:0:0:25 Nå derimot, har jeg fått taktikken. Edit: og i selve ability boka, har du flere "faner" husk å velg "Tactic" fanen for å finne taktikken lettere. Endret 7. oktober 2008 av Nitrius
Licht Skrevet 7. oktober 2008 Skrevet 7. oktober 2008 Som posteren over sa - siden Mythic vil at du skal ha så få poeng som mulig til rådighet, er du nødt til å bruke et poeng bare på å kjøpe selve abilitien, det er ikke godt nok å bygge seg opp til den.
Rest1peace Skrevet 7. oktober 2008 Forfatter Skrevet 7. oktober 2008 Når du er innom mastery treet, så selv om den "gule" boksen er over spellen/taktikken så har du den ikke, du må igjen etter dette faktisk trykke på selve spellen/taktikken får å faktisk unlocke den. Om du ble noe klokere av dette. Eksempel: http://www.wardb.com/career.aspx?id=11#0:0:3:0:0:0:25 Her har jeg ikke fått taktikken enda --- http://www.wardb.com/career.aspx?id=11#0:0:3:8:0:0:25 Nå derimot, har jeg fått taktikken. Edit: og i selve ability boka, har du flere "faner" husk å velg "Tactic" fanen for å finne taktikken lettere. takk for svarene alle sammen=)skjønte det nå
Zappy Skrevet 7. oktober 2008 Skrevet 7. oktober 2008 (endret) Som posteren over sa - siden Mythic vil at du skal ha så få poeng som mulig til rådighet, er du nødt til å bruke et poeng bare på å kjøpe selve abilitien, det er ikke godt nok å bygge seg opp til den. Haha? Mythic vil at du skal ha så få poeng som mulig til rådighet? Du får det til å høres negativt ut. Du synes det bare burde vært en mulighet? Det kalles valgmuligheter. Endret 7. oktober 2008 av Zappy
Licht Skrevet 7. oktober 2008 Skrevet 7. oktober 2008 Jeg synes det er kontra-intuitivt å kreve at man betaler et mastery point for selve tactic/ability-en når man først har brukt 3/5/etc poeng på å klatre opp ditt. Når man derfor må bruke flere mastery points enn det som virker naturlig for å følge en path, resulterer det i at mulighetene for å kombinere masteries blir færre - altså har man på langt nær så mye valgfrihet som man burde ha hatt. Jeg synes det burde være flere muligheter, ikke få, slik som nå.
Hudrin Skrevet 7. oktober 2008 Skrevet 7. oktober 2008 Jeg synes det er kontra-intuitivt å kreve at man betaler et mastery point for selve tactic/ability-en når man først har brukt 3/5/etc poeng på å klatre opp ditt. Når man derfor må bruke flere mastery points enn det som virker naturlig for å følge en path, resulterer det i at mulighetene for å kombinere masteries blir færre - altså har man på langt nær så mye valgfrihet som man burde ha hatt. Jeg synes det burde være flere muligheter, ikke få, slik som nå. jepp..det skulle vært mange flere muligheter for og bygge ut mastery treet, om det er det eneste negative med war så er det det..
PureChaos Skrevet 7. oktober 2008 Skrevet 7. oktober 2008 Enig der. Jeg tenkte litt på hvordan jeg skulle bruke poengene, men hele planen gikk rett i dass da jeg fant ut at hver skill/tactic kostet mer.
Zappy Skrevet 7. oktober 2008 Skrevet 7. oktober 2008 Jeg synes det er kontra-intuitivt å kreve at man betaler et mastery point for selve tactic/ability-en når man først har brukt 3/5/etc poeng på å klatre opp ditt. Når man derfor må bruke flere mastery points enn det som virker naturlig for å følge en path, resulterer det i at mulighetene for å kombinere masteries blir færre - altså har man på langt nær så mye valgfrihet som man burde ha hatt. Jeg synes det burde være flere muligheter, ikke få, slik som nå. Forskejllen er at du faktisk kan velge å hoppe over skillen. Man får utbytte av hvert eneste point man putter i mastery treet da det øker effekten på skillsene. Eneste forskjellen du hadde fått om du hadde fått skillsene gratis er at du hadde fått ferre points å rutte med. Balanse og variasjon. At et tre ala wow kunne vært bedre sier jeg ikke noe på, men med systemet de har nå, er det denne løsningen som er best.
Christeven Skrevet 8. oktober 2008 Skrevet 8. oktober 2008 (endret) Jeg synes det er kontra-intuitivt å kreve at man betaler et mastery point for selve tactic/ability-en når man først har brukt 3/5/etc poeng på å klatre opp ditt. Når man derfor må bruke flere mastery points enn det som virker naturlig for å følge en path, resulterer det i at mulighetene for å kombinere masteries blir færre - altså har man på langt nær så mye valgfrihet som man burde ha hatt. Jeg synes det burde være flere muligheter, ikke få, slik som nå. Forskejllen er at du faktisk kan velge å hoppe over skillen. Man får utbytte av hvert eneste point man putter i mastery treet da det øker effekten på skillsene. Eneste forskjellen du hadde fått om du hadde fått skillsene gratis er at du hadde fått ferre points å rutte med. Balanse og variasjon. At et tre ala wow kunne vært bedre sier jeg ikke noe på, men med systemet de har nå, er det denne løsningen som er best. ser ikke helt hvorfor den løsningen er noe bedre. Hva har de med balanse etc å gjøre? om alle haddde den alternative måten hadde det ikke vært noe balanse problemer hadde det det? siden det hadde vært likt for alle. Mastery systemet er lite variert nå, spesielt siden den øker effekten på skills. Da vil det bli til at du neten må makse ut en path for å få maks effekt. Når du da i tillegg har få poeng blir det lite variert. Endret 8. oktober 2008 av Christeven
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå