d'espresso Skrevet 7. oktober 2008 Skrevet 7. oktober 2008 Trenger tregt nett til å spille et presisjonsspill. Det vil si at jeg vil at det skal gå saktere, for å klare spillet bedre.. Litt bak-vendt land dette her, men noen som vet en enkel metode?
jeantea Skrevet 7. oktober 2008 Skrevet 7. oktober 2008 Trenger tregt nett til å spille et presisjonsspill. Det vil si at jeg vil at det skal gå saktere, for å klare spillet bedre.. Litt bak-vendt land dette her, men noen som vet en enkel metode? last ned en torrent og la utlinja di bli overkjørt med opplastning.. pleier å ta kværken på ca alt XD
~ David ~ Skrevet 7. oktober 2008 Skrevet 7. oktober 2008 Blir det ikke bare hakkete da? Du får vel ikke en jevn flyt, som jeg antar du ønsker å oppnå?
OinkOink Skrevet 7. oktober 2008 Skrevet 7. oktober 2008 Jeg har lurt på det samme. Vet at noen får det til når dem ska spille spill som etc: "Jetman" (Fly så langt som mulig uten å treffe klosser) Skal visst være veeldig enkelt når ting går seint.
Sikelik Skrevet 9. oktober 2008 Skrevet 9. oktober 2008 tidligere(for 4-5 år siden) brukte jeg et program som het netlimiter. der kunne man begrense inn/ut for hver enkel prosess som kjørte i windows. du kan forsøke dette.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå