Gå til innhold

Film med mat i fokus

Gjest medlem-122769

Anbefalte innlegg

Gjest medlem-122769
Skrevet

Hei! Kan noen anbefale noen gode filmer hvor det fokuseres en del på mat (dvs. matlaging og inntak av deilig mat)? Jeg er en matentusiast, så mat er tingen i min lille verden, for å si det slik. Mottar også anbefalinger av filmer med antropomorfe matretter og slikt (finnes det? :hmm:), dvs. pizzaer som hopper rundt og epler som tar en roadtrip gjennom USA osv.

Har gått litt lei av å se på matkanaler, trenger noe med litt mer vekt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Støtter forslagene til Montag (dog litt synd at Como Aqua i dag er så å si umulig å få sett i full lengde, som er en god del bedre enn den lett tilgjengelig klipte versjonen) og magnusbe, og høyner med La Grand bouffe/Etegildet.

Endret av Njål
Skrevet
Støtter forslagene til Montag (dog litt synd at Como Aqua i dag er så å si umulig å få sett i full lengde, som er en god del bedre enn den lett tilgjengelig klipte versjonen) og magnusbe, og høyner med La Grand bouffe/Etegildet.

Helhjertet støtte til Njåls forslag - den filmen der er simpelthen fantastisk i all sin avskyelighet!

Skrevet

Jeg gjør oppmerksom på at trådstarter har sagt fra at brukeren har blitt brukt av uvedkommende, og i utgangspunktet ikke lurer på det tråden handler om.

Tråden forblir likevel åpen, for fremtiden, om noen skulle være interessert i emnet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...