YojimboVII Skrevet 6. oktober 2008 Skrevet 6. oktober 2008 Jeg lurer på om alle spill på www.amazon.co.uk er region 2, siden dette er en engelsk side? Gidder ikke betale 450 kr for et spill som koster 15 pund på www.amazon.co.uk
LockBreaker Skrevet 6. oktober 2008 Skrevet 6. oktober 2008 Det skal gå minst et døgn uten svar før du bumper tråden. Jeg kan desverre ikke svare deg på det problemet der. Men det er nå mange personer her da så... ikke gi opp.
Isbilen Skrevet 6. oktober 2008 Skrevet 6. oktober 2008 Med mindre noe annet er oppgitt er de fra "vår" sone. Men det kan du som regel finne ut hvis du bare scroller litt nedover på produktsiden?
YojimboVII Skrevet 6. oktober 2008 Forfatter Skrevet 6. oktober 2008 Jeg vet at europa bruker region 2 men det står som oftest ikke noe om regioner på spill på amazon.co.uk, bare på dvder. Noen andre som har erfaring med denne siden og spill?
huffadhemi Skrevet 6. oktober 2008 Skrevet 6. oktober 2008 Det er samme spillene som selges i Norge hva angår region. Har handlet en del PS1/2 og Xbox spill i sin tid fra play.com og amazon.co.uk. Bare å kjøpe med mindre det er oppgitt at det er et region 1/NTSC spill. Mulig det kan skje på Marketplace. Ha en fin dag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå