Gå til innhold

Nytt kabinett, hva anbefales?


Anbefalte innlegg

Hei,

 

Skal bygge ny PC og da begynner jeg jo selvfølgelig med å velge ett brukbart kabinett. I skrivende stund så har jeg ett Mozart TX som jeg er passelig fornøyd med, men det har også en-del ting som irriterer meg, og det håper jeg å unngå med mitt neste kabinett.

 

Dette er jeg på utkikk etter hos mitt nye kabinett:

 

-God plass, har endel disker som skal inn. Og vil gjerne ha en smart løsning på dette, lett å komme til uten å måtte fikle eller demontere. Lian Li har endel gode løsninger på dette hos sine kabinetter, eksempler som PC-A20B & PC-A7010.

 

-Gode muligheter for luftkjøling, mange plasser for 120mm's vifter. Fordel om det er godt med plass for ei diger CPU vifte også.. Therma U-120 E eller større.

 

-Liker veldig godt at kabinettet blir delt opp i forskjellige zones, en del for hovedkort og en egen del for disker osv.. Funksjonelt og oversiktlig.

 

Hvilke kabinetter kan dere anbefale meg?

Endret av -Makaveli-
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
-Liker veldig godt at kabinettet blir delt opp i forskjellige zones, en del for hovedkort og en egen del for disker osv.. Funksjonelt og oversiktlig.

 

Hvilke kabinetter kan dere anbefale meg?

 

Dette Lian Li-kabinettet er jo genialt med tanke på oppdeling, men kanskje noe dyrt? Har selv et tilsvarende, men litt mindre fra Yeong-Yang (eller noe sånt), og det funker greit. Jævla tungt, riktignok, men er montert hjul på, så flytting er ikke noe problem.

 

Ellers er jo Antec 1200 bra mtp kjøling. Kjøpte nettopp et sjølv, men vurderer å skifte ut alle 120 mm viftene, da disse bråker endel. Solid bygd, ihvertfall, og god plass til disker. Plass til 11 stk.

 

 

Pantera

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...