Gå til innhold

Korleis få rett eksponering med indirekte blits?


Anbefalte innlegg

Hei,

dette er kanskje eit dumt spørsmål, men eg har problem med å få korrekt eksponering ved bruk av indirekte blits. Utstyret er eit KM 5d med Minolta 3600HS(D) blits.

 

Ofte blir eksponeringa bra, men innimellom får eg sterkt undereksponerte bilete. Dette har sjølvsagt å gjere med kor mykje lys som blir kasta tilbake frå taket (eller kva ein no brukar som reflektor, har same problem innimellom når eg brukar bouncer frå LumiQuest). Problemet er det same anten eg nyttar ADI eller pre-TTL.

 

Spørsmålet mitt er kva eg kan gjere i slike tilfeller for å få rettare eksponering? Det synest ikkje å hjelpe å overeksponere eller å skru opp blits-styrken (men dette har eg ikkje testa systematisk).

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du oppgir litt lite informasjon, når du skriver "men innimellom får eg sterkt undereksponerte bilete", mener du da på samme motiv? Eller fungerer blitseksponeringen fint på noen motiver, mens du har problemer med undereksponering på andre?

 

Jeg kjenner ikke kameraet eller blitsen din, men min umiddelbare tanke er at du har for kort tid mellom eksponeringer til at blitsen rekker å lade seg opp. Det typiske symptomet vil da være korrekte eksponeringer der blitsen har fyrt, mens du innimellom får sterkt undereksponerte bilder pga at blitsen ikke har fyrt.

 

Løsningen blir i så fall enten/og/eller å vente lengre mellom hver eksponering, bruke bedre NiMH-batterier, ekstern batteripakke, velge høyere ISO (som vil kreve mindre blitsstyrker), eller "bedre" blitssystem.

Endret av Rincewind76
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...