Sviskepott Skrevet i går, 03:15 Skrevet i går, 03:15 Jeg blir trist når jeg tenker på hvor mange kjente navn for oss alle, som bare går der og venter på å gi oss den samme beskjeden. Noen dør via uhell, andre sykdom eller alder. Skulle hatt et friår nå. Tristhet tar på. 1
MR SPEED Skrevet 18 timer siden Skrevet 18 timer siden (endret) N-4K0 skrev (10 timer siden): Jeg har ikke sett noen klager fra dem på at jeg poster for mye, dessuten poster de selv tidvis mye og i et par ekstra tråder jeg ikke poster i, men greit, jeg kan roe ned postingen min. Vis skjult innhold Men - jeg er sånn at enten har jeg lyst til å poste og poster mye, eller så har jeg ikke lyst til å poste noe særlig og da blir det som regel bare Wikipedia-leken og kanskje tre-fire andre tråder. Under her er svaret @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (16 timer siden): Vi synes at det er en ekstrem aktivitet i trådene på Lekeplassen i dag.😉😉 Over ser du det samme da @N-4K0 Endret 18 timer siden av MR SPEED 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 15 timer siden Skrevet 15 timer siden Vi har spist sushi til lunsj i dag.🥢🥢🍣🍣🍚🍚😋😋
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 10 timer siden Skrevet 10 timer siden Vi har spist middag nå.😋😋
N-4K0 Skrevet 9 timer siden Skrevet 9 timer siden Jeg har spist en baguett med ost, skinke, majones, agurk og paprika og prøvd limited edition Toffifee med hvit sjokolade. 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 9 timer siden Skrevet 9 timer siden Vi sier nam nam.😋😋
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 9 timer siden Skrevet 9 timer siden Vi har spist snop nå.😋😋
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 4 timer siden Skrevet 4 timer siden Vi megadigger den sangen og det rockebandet.🥰🥰
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå