Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 18. mai 2024 Skrevet 18. mai 2024 Entern skrev (3 minutter siden): Jeg og, ubrukelig sted. Cassidy Tvillingene synes ikke at Diskutopia er noe hyggelig forum. Vi føler oss ikke velkomne der.☹️☹️👎👎 1
Entern Skrevet 18. mai 2024 Skrevet 18. mai 2024 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (9 minutter siden): Cassidy Tvillingene synes ikke at Diskutopia er noe hyggelig forum. Vi føler oss ikke velkomne der.☹️☹️👎👎 Ikke jeg heller 🫥 selv om et par tre brukere der virker hyggelige, men de fleste ikke 😑🫥
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 18. mai 2024 Skrevet 18. mai 2024 Entern skrev (3 minutter siden): Ikke jeg heller 🫥 selv om et par tre brukere der virker hyggelige, men de fleste ikke 😑🫥 Cassidy Tvillingene er helt enige, vi har ikke vært så lenge på Diskutopia, men vi har allerede ført tre brukere opp på ignoreringslisten vår.☹️☹️👎👎 1
Entern Skrevet 19. mai 2024 Skrevet 19. mai 2024 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 time siden): Cassidy Tvillingene er helt enige, vi har ikke vært så lenge på Diskutopia, men vi har allerede ført tre brukere opp på ignoreringslisten vår.☹️☹️👎👎 Ja mange duster der 😑
N-4K0 Skrevet 19. mai 2024 Skrevet 19. mai 2024 Da vet jeg at Diskutopia ikke er noe for meg, takker (Advarsel for å gi likes? What? Hva tror de Liker-knappen er der for, pynt?) 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 19. mai 2024 Skrevet 19. mai 2024 Entern skrev (35 minutter siden): Ja mange duster der 😑 Ja og Cassidy Tvillingene synes at moderatorene der er blant de største dustene på Diskutopia.☹️☹️👎👎 N-4K0 skrev (13 minutter siden): Da vet jeg at Diskutopia ikke er noe for meg, takker (Advarsel for å gi likes? What? Hva tror de Liker-knappen er der for, pynt?) Cassidy Tvillingene er enige, vi vurderer å si farvel til Diskutopia.👎👎 1
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 19. mai 2024 Skrevet 19. mai 2024 Har aldri hørt om Diskutopia før for noen dager siden. 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 19. mai 2024 Skrevet 19. mai 2024 Cassidy Tvillingene synes at Diskusjon er det beste forumet vi. 1
Entern Skrevet 19. mai 2024 Skrevet 19. mai 2024 N-4K0 skrev (13 timer siden): Da vet jeg at Diskutopia ikke er noe for meg, takker (Advarsel for å gi likes? What? Hva tror de Liker-knappen er der for, pynt?) Ja det er helt tullete. 🤪 De har og et sånn system hvor du ser hvem som liker en post. Og ja stedet er ganske kjedelig.👎 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (13 timer siden): Ja og Cassidy Tvillingene synes at moderatorene der er blant de største dustene på Diskutopia.☹️☹️👎👎 Cassidy Tvillingene er enige, vi vurderer å si farvel til Diskutopia.👎👎 Enig det er et dustete sted.👎 TheDarkSycamore - SCM skrev (13 timer siden): Har aldri hørt om Diskutopia før for noen dager siden. Du har ikke gått glipp av noe 😀 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (12 timer siden): Cassidy Tvillingene synes at Diskusjon er det beste forumet vi. Det synes jeg og 😀 1
luna llena Skrevet 19. mai 2024 Skrevet 19. mai 2024 Jeg bare elsker været som er nå, sol og varme. Føles som sommer, selv om mai er en vårmåned. 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 19. mai 2024 Skrevet 19. mai 2024 Entern skrev (2 timer siden): Ja det er helt tullete. 🤪 De har og et sånn system hvor du ser hvem som liker en post. Og ja stedet er ganske kjedelig.👎 Enig det er et dustete sted.👎 Du har ikke gått glipp av noe 😀 Det synes jeg og 😀 Cassidy Tvillingene er glade for at vi kan være her på Diskusjon sammen med våre forumvenner.♥️♥️ 1
Entern Skrevet 19. mai 2024 Skrevet 19. mai 2024 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (25 minutter siden): Cassidy Tvillingene er glade for at vi kan være her på Diskusjon sammen med våre forumvenner.♥️♥️ Jeg og 😊😊☺️☺️ Det betyr mye for meg 😊
MR SPEED Skrevet 19. mai 2024 Skrevet 19. mai 2024 Entern skrev (19 timer siden): Diskutopia må være Norges mest idiotiske forum 🥴 Man får advarsel for å gi likes der 🥴🥴🥴🥴🥴🥴 Når man trodde det ikke kunne bli dummere enn Kg… Slutt å skrive der @Entern 🤨 1
Entern Skrevet 19. mai 2024 Skrevet 19. mai 2024 MR SPEED skrev (1 minutt siden): Slutt å skrive der @Entern 🤨 Ok 😀 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 19. mai 2024 Skrevet 19. mai 2024 Entern skrev (3 minutter siden): Jeg og 😊😊☺️☺️ Det betyr mye for meg 😊 Det forstår Cassidy Tvillingene godt, for dere våre forumvenner betyr mye for oss.♥️♥️ 1
Entern Skrevet 19. mai 2024 Skrevet 19. mai 2024 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (28 minutter siden): Det forstår Cassidy Tvillingene godt, for dere våre forumvenner betyr mye for oss.♥️♥️ Og dere betyr mye for oss og 😊😊☺️☺️ 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 19. mai 2024 Skrevet 19. mai 2024 Entern skrev (52 minutter siden): Og dere betyr mye for oss og 😊😊☺️☺️ Tusen Takk, nå ble Cassidy Tvillingene veldig glade i hjertene våre.♥️♥️ 1
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 19. mai 2024 Skrevet 19. mai 2024 @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) har sett meg streame i dag, har jeg rett? ☺️🙃🤔
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 19. mai 2024 Skrevet 19. mai 2024 TheDarkSycamore - SCM skrev (2 minutter siden): @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) har sett meg streame i dag, har jeg rett? ☺️🙃🤔 Cassidy Tvillingene gir deg Full Jackpot der. Du har helt rett.🏆🏆👍👍
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 19. mai 2024 Skrevet 19. mai 2024 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (3 minutter siden): Cassidy Tvillingene gir deg Full Jackpot der. Du har helt rett.🏆🏆👍👍 Syns dere Stellar Blade var et kult spill? 🤗🎮🎮
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå