Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 27. mars 2024 Skrevet 27. mars 2024 Entern skrev (7 timer siden): Jeg har brukt opp likes Cassidy Tvillingene vet hvordan det er, det er skikkelig kjipt. MR SPEED skrev (6 timer siden): Igjen hva dere holder på med da… jeg bruker de aldri opp de da hm @Entern se her sånn skal gjøres bruk Max 1 Sviskepott skrev (4 timer siden): Jeg har aldri brukt opp laiksene mine. Aner ikke hvor mye det dreier seg om i praksis...og evt. hvordan klarer man det? Cassidy Tvillingene var også eksperter på å bruke opp likesene våre før.😉😉 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 27. mars 2024 Skrevet 27. mars 2024 Cassidy Tvillingene sier Hurra Hurra vi.
MR SPEED Skrevet 27. mars 2024 Skrevet 27. mars 2024 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (3 minutter siden): Cassidy Tvillingene sier Hurra Hurra vi. Må vente å ta bilder nå for mørkt
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 27. mars 2024 Skrevet 27. mars 2024 MR SPEED skrev (1 minutt siden): Må vente å ta bilder nå for mørkt Cassidy Tvillingene forstår. Vi sier at den som venter på noe godt, venter ikke forgjeves.😊😊
MR SPEED Skrevet 27. mars 2024 Skrevet 27. mars 2024 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (3 minutter siden): Cassidy Tvillingene forstår. Vi sier at den som venter på noe godt, venter ikke forgjeves.😊😊 Venter en Lego pakke etter den kommer bilder
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 27. mars 2024 Skrevet 27. mars 2024 MR SPEED skrev (5 minutter siden): Venter en Lego pakke etter den kommer bilder Cassidy Tvillingene forstår, og vi gleder oss.
MR SPEED Skrevet 27. mars 2024 Skrevet 27. mars 2024 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (6 minutter siden): Cassidy Tvillingene forstår, og vi gleder oss. Tar lang tid
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 27. mars 2024 Skrevet 27. mars 2024 MR SPEED skrev (Akkurat nå): Tar lang tid Cassidy Tvillingene tenker at det er sant som det sies: At den som venter på noe godt, venter ikke forgjeves.😊😊
MR SPEED Skrevet 27. mars 2024 Skrevet 27. mars 2024 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 minutt siden): Cassidy Tvillingene tenker at det er sant som det sies: At den som venter på noe godt, venter ikke forgjeves.😊😊 Blir å vente på 3 pakker før bilder alle langt unna
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 27. mars 2024 Skrevet 27. mars 2024 MR SPEED skrev (4 minutter siden): Blir å vente på 3 pakker før bilder alle langt unna Cassidy Tvillingene har lært oss å bli tålmodige.😊😊
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 27. mars 2024 Skrevet 27. mars 2024 Cassidy Tvillingene sier Yeah Yeah Yeah Yeah.
Entern Skrevet 28. mars 2024 Skrevet 28. mars 2024 MR SPEED skrev (8 timer siden): Jeanie Jeanie Jeanie @Entern Ja den er fin 😀 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (8 timer siden): Cassidy Tvillingene sier Yeah Yeah Yeah Yeah. Jeg og 😀
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 28. mars 2024 Skrevet 28. mars 2024 Entern skrev (5 timer siden): Ja den er fin 😀 Jeg og 😀 Cassidy Tvillingene ønsker dere en fin Skjærtorsdag på Lillehammer.😊😊 SprengeMobil skrev (2 timer siden): I'm the Scatman! Cassidy Tvillingene ønsker deg også en fin Skjærtorsdag.😊😊
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 28. mars 2024 Skrevet 28. mars 2024 Cassidy Tvillingene er mette og gode nå.😊😊
Trippelure Skrevet 28. mars 2024 Skrevet 28. mars 2024 Det er godt å høre at dere ikke er sultne og vonde 🤪
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 28. mars 2024 Skrevet 28. mars 2024 Trippelure skrev (21 minutter siden): Det er godt å høre at dere ikke er sultne og vonde 🤪 Vonde er nok aldri Cassidy Tvillingene, men sulte er vi nok om noen timer igjen.🤣🤣👍👍
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå