Gå til innhold

Skriv den første setningen som kommer opp i hodet ditt.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (28 minutter siden):

Cassidy Tvillingene skal en tur til Drømmeland nå vi.😴😴💤💤🥱🥱

Håper dere får sove godt og drømme no' flott 🍀🐶🥰

Skrevet
TheDarkSycamore - SCM skrev (2 timer siden):

Nå har jeg ventet på min nye bankkort i nesten to uker nå. Måtte leve på tommgotts og litt av søskenbarnet mitt sine penger i de ukene. 😢😢😢 Fean også vis jeg ikke ser til min nye bankkortet i dag eller frem til torsdag, da får posten høre det. 😡😡😡 Jeg har klagd til banken min DNB om dette, dem sier at den er blidt sendt ut de første virkedagene i januar.

DNB suger, jeg hadde også problemer med å få bankkort i tide en gang jeg skulle få nytt fra de :angry: Det er ekstremt frustrerende å ikke ha tilgang på sine egne penger og kundeservicen dems er til tider ubrukelig :wallbash: Håper det ordner seg fortfort for deg 🍀🐶🥰

• Innsiktsfullt 1
Skrevet

Jeg savner "før i tiden", for da kunne en gå i butikken eller i banken og få personlig sørvis.
Var det et problem noe sted, så ble det fikset der over disken. Verden har blitt så altfor stor
og upersonlig for min smak.  😕 Jeg liker de nære ting og sånn. 

• Innsiktsfullt 1
Skrevet
Sviskepott skrev (40 minutter siden):

Jeg savner "før i tiden", for da kunne en gå i butikken eller i banken og få personlig sørvis.
Var det et problem noe sted, så ble det fikset der over disken. Verden har blitt så altfor stor
og upersonlig for min smak.  😕 Jeg liker de nære ting og sånn. 

Helt enig, jeg savner også stille opp i banken personlig og få persolig og fysisk assistanse. Nå kan man ikke det lengre, nå må man f*** meg bestille time via nettsiden demmes. Hva om de aller elste da, de vil ihvertfall slite med dette nye opplegget, spesielt hvis de ikke har nettkunsakap.

Skrevet
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 minutt siden):

Tusen Takk, Cassidy Tvillingene har sovet godt begge to.🥰🥰

Det var godt å høre 😃🐶🥰 Det er godt å ha det godt 🐧

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...