Entern Skrevet 9. november 2023 Skrevet 9. november 2023 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (2 minutter siden): Cassidy Tvillingene synes at Maskinfører er skikkelig snill og grei.🥰🥰 Ja det er han 😊😊 1 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 9. november 2023 Skrevet 9. november 2023 Entern skrev (Akkurat nå): Ja det er han 😊😊 Cassidy Tvillingene synes at det er fint at vi hjelper hverandre.😊😊☺️☺️ 1 1
Maskinfører Skrevet 9. november 2023 Skrevet 9. november 2023 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (11 minutter siden): Cassidy Tvillingene synes at det var veldig fint og snilt gjort at du hjalp Entern med dette.🥰🥰 Ja jeg også har tenkt mye på det da 🥰🥰 1 2
Maskinfører Skrevet 9. november 2023 Skrevet 9. november 2023 Entern skrev (12 minutter siden): Ja jeg liker det masse også 😀😀 Ja 😀👍 Veldig glad for hjelpen 😀👍 Ja bare koselig 😊👍😊👍😊👍 😀😊 2
Sviskepott Skrevet 9. november 2023 Skrevet 9. november 2023 Entern skrev (39 minutter siden): @Maskinfører hjalp meg med profilbilde 😀 Det gjør godt å bli seg selv igjen. 👏 Maskinfører skrev (25 minutter siden): Det vart,n jo 😀👍😳 Veldig snilt gjort, Herr Maskinfører. Maskinfører skrev (10 minutter siden): Ja jeg også har tenkt mye på det da 🥰🥰 Stort stykke valgfri kake til deg om du liker sånt da? 3
Entern Skrevet 9. november 2023 Skrevet 9. november 2023 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (24 minutter siden): Cassidy Tvillingene synes at det er fint at vi hjelper hverandre.😊😊☺️☺️ Enig 😊😊👍👍 Maskinfører skrev (17 minutter siden): Ja bare koselig 😊👍😊👍😊👍 😀😊 Veldig bra du gjorde det altså 😀😊☺️ Sviskepott skrev (8 minutter siden): Det gjør godt å bli seg selv igjen. 👏 Ja😀 1 2
Maskinfører Skrevet 9. november 2023 Skrevet 9. november 2023 Entern skrev (10 minutter siden): Enig 😊😊👍👍 Veldig bra du gjorde det altså 😀😊☺️ Ja😀 Ja er jo det 😀😀😀😊😊😊👍👍👍 2
Maskinfører Skrevet 9. november 2023 Skrevet 9. november 2023 Sviskepott skrev (20 minutter siden): Det gjør godt å bli seg selv igjen. 👏 Veldig snilt gjort, Herr Maskinfører. Stort stykke valgfri kake til deg om du liker sånt da? Ja jeg er veldig snill jeg elsker kake jeg også 🍰 😀😀 1 2
Sviskepott Skrevet 9. november 2023 Skrevet 9. november 2023 Hurraaaa! "MASKINFØRER" er dagens helt! 🤩 2
Entern Skrevet 9. november 2023 Skrevet 9. november 2023 Sviskepott skrev (11 minutter siden): Hurraaaa! "MASKINFØRER" er dagens helt! 🤩 Enig 🥳🥳🥳 Maskinfører skrev (13 minutter siden): Ja er jo det 😀😀😀😊😊😊👍👍👍 Maskinfører skrev (12 minutter siden): Ja jeg er veldig snill jeg elsker kake jeg også 🍰 😀😀 Hurra 🥳🥳🥳 (jeg liker også kake 🍰😊) 1 2
Maskinfører Skrevet 9. november 2023 Skrevet 9. november 2023 Entern skrev (8 minutter siden): Enig 🥳🥳🥳 Hurra 🥳🥳🥳 (jeg liker også kake 🍰😊) Ja jeg også 🍰😊 1 2
Sviskepott Skrevet 9. november 2023 Skrevet 9. november 2023 Kos dere med tanken på et stort, velsmakende stykke kake av fritt valg...og ha en bra dag på jobb. 👋 3
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 9. november 2023 Skrevet 9. november 2023 Cassidy Tvillingene ønsker dere alle sammen en god dag på jobb.🥰🥰 1
N-4K0 Skrevet 9. november 2023 Skrevet 9. november 2023 Segway har jeg aldri prøvd og kommer nok heller ikke til å gidde. 1
MR SPEED Skrevet 9. november 2023 Skrevet 9. november 2023 Da var oda her alt inn i kjøleskapet Uten en ting fikk 2 av en annen ting da 1 1
N-4K0 Skrevet 9. november 2023 Skrevet 9. november 2023 Speed har fått Oda inn i kjøleskapet, hvordan får hun plass? (jeg vet hva Oda er altså ) 3
Maskinfører Skrevet 9. november 2023 Skrevet 9. november 2023 Sviskepott skrev (7 timer siden): Kos dere med tanken på et stort, velsmakende stykke kake av fritt valg...og ha en bra dag på jobb. 👋 Takk takk har kost meg med bensinstasjonskake idag jeg 😀 flott hu jenta og 😀 1 2
Sviskepott Skrevet 9. november 2023 Skrevet 9. november 2023 @Maskinfører Åjasså? Er du på litt småjakt etter fruentimmer i livet? 1 2
Maskinfører Skrevet 9. november 2023 Skrevet 9. november 2023 Sviskepott skrev (55 minutter siden): @Maskinfører Åjasså? Er du på litt småjakt etter fruentimmer i livet? Hehe er vel heller henne som som vil ha en kjekk Norsk mann 😳 1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå