Gå til innhold

Skriv den første setningen som kommer opp i hodet ditt.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Jeg fatter ikke at folk frivillig forplikter seg til mange store ting ved å bli politikere. Hadde ikke passet for meg i alle fall.

Endret av Sviskepott
  • Innsiktsfullt 1
Skrevet
Sviskepott skrev (9 timer siden):

Jeg fatter ikke at folk frivillig forplikter seg til mange store ting ved å bli politikere. Hadde ikke passet for meg i alle fall.

Carl i hagen 😁😁😁😁😁

• Innsiktsfullt 1
Skrevet (endret)

@Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene )

@TheDarkSycamore - SCM

Jeg tenkte å bruke ca 8000.kr på komplett da men latt være mye…. grunnen jeg bruker så mye penger har så mye angst så sløser litt exestra da….. ca 800.kr til 900.kr på sushi dadritter i det da……ja sløser litt mye noen som nå ting jeg trengte da pluss sushi namn dere 👍👍👍👍

Endret av MR SPEED
  • Innsiktsfullt 1
Skrevet
MR SPEED skrev (2 timer siden):

@TheDarkSycamore - SCM

Jeg tenkte å bruke ca 8000.kr på komplett da men latt være mye…. grunnen jeg bruker så mye penger har så mye angst så sløser litt exestra da….. ca 800.kr til 900.kr på sushi dadritter i det da……ja sløser litt mye noen som nå ting jeg trengte da pluss sushi namn dere 👍👍👍👍

Vi er 100% enige nam nam sushi.🍣🍣😋😋

Skrevet
MR SPEED skrev (2 timer siden):

@TheDarkSycamore - SCM

Livet er ikke alltids bare bare. God bedring. 🙂🙃

• Innsiktsfullt 1
Skrevet
Sviskepott skrev (1 minutt siden):

F&C koster nesten 300,- på utested. Syns det er litt dyrt jeg, men kanskje jeg bare ikke har peiling på utepriser? 

GIRLS GIRLS GIRLS 

MØTELY CRUE 😍😍😍😍image.png.f75cc0958e8cde354f3829ac14ba4001.png

• Liker 1
  • Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...