Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet onsdag kl 23:19 Skrevet onsdag kl 23:19 TheDarkSycamore - SCM skrev (1 time siden): Enig, fattigdomen vil øke drastisk hvis de som styrer landet våres ikke gjør noe med det. De rike blir rikere og de fattige blir fattigere, det er en trist utvikling. 😒😔 Vi synes at det er veldig trist, og vi synes at det skikkelig urettferdig. 1
Sviskepott Skrevet torsdag kl 01:30 Skrevet torsdag kl 01:30 (endret) Jeg fatter ikke at folk frivillig forplikter seg til mange store ting ved å bli politikere. Hadde ikke passet for meg i alle fall. Endret torsdag kl 01:31 av Sviskepott 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet torsdag kl 03:09 Skrevet torsdag kl 03:09 Sviskepott skrev (1 time siden): Jeg fatter ikke at folk frivillig forplikter seg til mange store ting ved å bli politikere. Hadde ikke passet for meg i alle fall. Vi er helt enige. Det hadde ikke passet oss heller.
TheDarkSycamore - SCM Skrevet torsdag kl 11:21 Skrevet torsdag kl 11:21 Hva jeg driver med, alt mulig og ingenting og det som er imellom. 🥴🥴 1
MR SPEED Skrevet torsdag kl 11:23 Skrevet torsdag kl 11:23 Sviskepott skrev (9 timer siden): Jeg fatter ikke at folk frivillig forplikter seg til mange store ting ved å bli politikere. Hadde ikke passet for meg i alle fall. Carl i hagen 😁😁😁😁😁 1
MR SPEED Skrevet torsdag kl 11:29 Skrevet torsdag kl 11:29 (endret) @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) @TheDarkSycamore - SCM Jeg tenkte å bruke ca 8000.kr på komplett da men latt være mye…. grunnen jeg bruker så mye penger har så mye angst så sløser litt exestra da….. ca 800.kr til 900.kr på sushi dadritter i det da……ja sløser litt mye noen som nå ting jeg trengte da pluss sushi namn dere 👍👍👍👍 Endret torsdag kl 11:34 av MR SPEED 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet torsdag kl 13:54 Skrevet torsdag kl 13:54 MR SPEED skrev (2 timer siden): @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) @TheDarkSycamore - SCM Jeg tenkte å bruke ca 8000.kr på komplett da men latt være mye…. grunnen jeg bruker så mye penger har så mye angst så sløser litt exestra da….. ca 800.kr til 900.kr på sushi dadritter i det da……ja sløser litt mye noen som nå ting jeg trengte da pluss sushi namn dere 👍👍👍👍 Vi er 100% enige nam nam sushi.🍣🍣😋😋
TheDarkSycamore - SCM Skrevet torsdag kl 14:08 Skrevet torsdag kl 14:08 MR SPEED skrev (2 timer siden): @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) @TheDarkSycamore - SCM Jeg tenkte å bruke ca 8000.kr på komplett da men latt være mye…. grunnen jeg bruker så mye penger har så mye angst så sløser litt exestra da….. ca 800.kr til 900.kr på sushi dadritter i det da……ja sløser litt mye noen som nå ting jeg trengte da pluss sushi namn dere 👍👍👍👍 Livet er ikke alltids bare bare. God bedring. 🙂🙃 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet torsdag kl 17:33 Skrevet torsdag kl 17:33 Vi har spist middag nå.😋😋
Sviskepott Skrevet torsdag kl 17:37 Skrevet torsdag kl 17:37 Jeg har spist en kald kokt potet fra i går og har et glass PepsiMax etterpå. 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet torsdag kl 17:45 Skrevet torsdag kl 17:45 Vi har spist Fish and Chips til middag i dag.🐟🐟🍟🍟😋😋
Sviskepott Skrevet torsdag kl 18:50 Skrevet torsdag kl 18:50 F&C koster nesten 300,- på utested. Syns det er litt dyrt jeg, men kanskje jeg bare ikke har peiling på utepriser? 1
MR SPEED Skrevet torsdag kl 18:53 Skrevet torsdag kl 18:53 Sviskepott skrev (1 minutt siden): F&C koster nesten 300,- på utested. Syns det er litt dyrt jeg, men kanskje jeg bare ikke har peiling på utepriser? GIRLS GIRLS GIRLS MØTELY CRUE 😍😍😍😍 1 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet torsdag kl 18:56 Skrevet torsdag kl 18:56 MR SPEED skrev (1 minutt siden): GIRLS GIRLS GIRLS MØTELY CRUE 😍😍😍😍 Vi Digger Mötley Crüe.
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet torsdag kl 18:58 Skrevet torsdag kl 18:58 Sviskepott skrev (5 minutter siden): F&C koster nesten 300,- på utested. Syns det er litt dyrt jeg, men kanskje jeg bare ikke har peiling på utepriser? Vi vet, men vi kjøper aldri Fish and Chips på utesteder. Vi kjøper frityrtorsk og pommes frites på butikken som vi steiker på pannen eller i komfyren hjemme. 1
Sviskepott Skrevet torsdag kl 19:22 Skrevet torsdag kl 19:22 Jeg har aldri laget noe som krever oljegryte i mitt hjem. Det er potensielt farlig i mitt hode. 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet torsdag kl 19:29 Skrevet torsdag kl 19:29 Sviskepott skrev (6 minutter siden): Jeg har aldri laget noe som krever oljegryte i mitt hjem. Det er potensielt farlig i mitt hode. Vi har laget det mange ganger, og det har alltid gått bra. 1
MR SPEED Skrevet torsdag kl 19:30 Skrevet torsdag kl 19:30 Sviskepott skrev (7 minutter siden): Jeg har aldri laget noe som krever oljegryte i mitt hjem. Det er potensielt farlig i mitt hode. 1 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet torsdag kl 19:31 Skrevet torsdag kl 19:31 Vi drikker vann nå.💧💧 1
MR SPEED Skrevet torsdag kl 20:17 Skrevet torsdag kl 20:17 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (44 minutter siden): Vi drikker vann nå.💧💧 ikke urge da 🤤🤤 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå