Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 22 timer siden Skrevet 22 timer siden Vi har spist middag nå.😋😋
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 16 timer siden Skrevet 16 timer siden Sviskepott skrev (42 minutter siden): Forsøker litt søvn igjen her. 💤 Vi ønsker deg en Godnatt vår gode venn @Sviskepott😴😴💤💤🥱🥱🥰🥰 1
Sviskepott Skrevet 6 timer siden Skrevet 6 timer siden Underlig med alle de parene som skal, må, vil gifte seg på dager og mdn. + år med spesielle tall i seg. Gjør de det samme når de skal skille seg mon tro? 😕 1
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 4 timer siden Skrevet 4 timer siden N-4K0 skrev (2 timer siden): 11/11 i dag. Mangler bare året, da hadde det blidt 11/11/11. Som det dessverre ikke er i dette året. 😌😌 Det vil skje i året 2111. ☺️🤗 1
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 4 timer siden Skrevet 4 timer siden Der var den 10 timer og et kvarter søvnen unnagjort. 1 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden Vi spiser lunsj nå.😋😋
Sviskepott Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden Jeg har skrevet opp havregryn på min liste og det skal handles før helga.
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden N-4K0 skrev (22 minutter siden): Det så godt ut det der, Sycen 😋 Det var løk, vanlig løk i den. Jeg er ikke stor fan av strimlet løk. Utenom det, så var det faktisk godt. 🤗😋😋
N-4K0 Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Jeg tar gjerne all løken, så lenge den er nok stekt 😋
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 34 minutter siden Skrevet 34 minutter siden N-4K0 skrev (27 minutter siden): Jeg tar gjerne all løken, så lenge den er nok stekt 😋 Jeg spiser vanlig hvis den er finhakket. 😏😏
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå