Sviskepott Skrevet lørdag kl 19:00 Skrevet lørdag kl 19:00 Kjempehyggelig å se gamle konsertopptak også. Drømmer meg bort. 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet lørdag kl 19:01 Skrevet lørdag kl 19:01 Vi synes at det er hyggelig og koselig med gamle minner.🥰🥰 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet lørdag kl 23:48 Skrevet lørdag kl 23:48 Vi drikker vann nå.💧💧
N-4K0 Skrevet søndag kl 14:52 Skrevet søndag kl 14:52 Jeg drikker vann med vitaminbrusetabletter i. 1
N-4K0 Skrevet søndag kl 15:17 Skrevet søndag kl 15:17 Jeg kan spise det, men går fort lei av fårikål nå for tida, "i min alder". 1
Sviskepott Skrevet søndag kl 15:49 Skrevet søndag kl 15:49 I min alder liker jeg fremdeles aller best "de gode gammeldagse middagsrettene" - uten tvil! 🍳 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet søndag kl 16:48 Skrevet søndag kl 16:48 Vi sier at fårikål blir man aldri lei av.😋😋 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet søndag kl 22:25 Skrevet søndag kl 22:25 Vi sier en knallbra Beatlessang.♥️♥️♥️♥️ 1
N-4K0 Skrevet søndag kl 23:14 Skrevet søndag kl 23:14 Saltkjøtt/pinnekjøtt og kålstappe over fårikål, any day 😋 1 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet mandag kl 02:15 Skrevet mandag kl 02:15 N-4K0 skrev (2 timer siden): Saltkjøtt/pinnekjøtt og kålstappe over fårikål, any day 😋 Vi ser at du glemte å nevne smalahove her. 1
Sviskepott Skrevet mandag kl 08:05 Skrevet mandag kl 08:05 Kjøttsuppe og tykk løksaus med mye smak. 😍 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet mandag kl 11:45 Skrevet mandag kl 11:45 Vi sier nam nam.😋😋🥰🥰
N-4K0 Skrevet 16 timer siden Skrevet 16 timer siden Smalahove har jeg aldri spist og jeg foretrekker ærlig talt å spise uten å måtte se på ansiktet til maten. 1
Sviskepott Skrevet 14 timer siden Skrevet 14 timer siden Å se på ansiktet skulle gå greit, men jeg slurper ikke på øyeeplet altså. 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 14 timer siden Skrevet 14 timer siden Sviskepott skrev (20 minutter siden): Å se på ansiktet skulle gå greit, men jeg slurper ikke på øyeeplet altså. Vi synes at øyeeplene og tungen, er det beste på hele smalahove.😋😋 N-4K0 skrev (2 timer siden): Smalahove har jeg aldri spist og jeg foretrekker ærlig talt å spise uten å måtte se på ansiktet til maten. Vi tenker at hvis du liker pinnekjøtt, så hadde du også likt smalahove.
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 14 timer siden Skrevet 14 timer siden Sviskepott skrev (8 minutter siden): Hva smaker øyne og tunge da? Vi kan si at tungen smaker røktsauekjøtt og øyeeplene smaker salt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå