Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet i går, 11:50 Skrevet i går, 11:50 Vi har kost oss med kaffe nå.☕☕😋😋 1
N-4K0 Skrevet i går, 15:12 Skrevet i går, 15:12 Kaffepulver lukter veldig godt, smaken av kaffe derimot... 1 2
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet i går, 16:43 Skrevet i går, 16:43 Vi hadde blitt sure hvis ikke vi fikk våre kopper med kaffe for dagen.☕☕😋😋🥰🥰 1
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 22 timer siden Skrevet 22 timer siden (endret) N-4K0 skrev (3 timer siden): Kaffepulver lukter veldig godt, smaken av kaffe derimot... ...er gigøsting og smaker som gruggvann. 🤢🤮 Så, både jeg og N-4K0 klarer oss fint med uten kaffe. 😌😏 Endret 22 timer siden av TheDarkSycamore - SCM 1 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 22 timer siden Skrevet 22 timer siden TheDarkSycamore - SCM skrev (11 minutter siden): ...er gigøsting og smaker som gruggvann. 🤢🤮 Så, både jeg og N-4K0 klarer oss fint med uten kaffe. 😌😏 Mennesker er forskjellige, vi må ha kaffe. Så vi kommer til å fortsette med å drikke kaffe til våre faste kaffetider. 1
N-4K0 Skrevet 22 timer siden Skrevet 22 timer siden Jeg skulle hatt minst én tusenlapp for å frivillig drikke én kopp kaffe! 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 18 timer siden Skrevet 18 timer siden Vi drikker vann nå.💧💧 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 15 timer siden Skrevet 15 timer siden Vi har akkurat spist frokost nå.😋😋 1
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 5 timer siden Skrevet 5 timer siden (endret) Jeg sov mye lenger en planlagt natt til i dag. Jeg sov i ca 12 timer. Endret 5 timer siden av TheDarkSycamore - SCM 1
BamseMums80 Skrevet 5 timer siden Skrevet 5 timer siden Faen så det regner da. Virkelig demotiverende vær! 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 5 timer siden Skrevet 5 timer siden Vi har spist lunsj nå.😋😋 1
Sviskepott Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden N-4K0 skrev (På 9.9.2025 den 17.12): Kaffepulver lukter veldig godt, smaken av kaffe derimot... ...den er enda godere og minner meg om min barndom. TheDarkSycamore - SCM skrev (3 timer siden): Jeg sov mye lenger en planlagt natt til i dag. Jeg sov i ca 12 timer. Hvordan i alle dager og netter får du det til? Sover tvers igjennom, eller står opp litt, drikker vann, går på badet, eller? 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 58 minutter siden Skrevet 58 minutter siden Vi har spist middag nå.😋😋 1
SprengeMobil Skrevet 54 minutter siden Skrevet 54 minutter siden Gerwyn Price spiller nok en finale ikveld. 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 51 minutter siden Skrevet 51 minutter siden Vi drikker Urge og Cola nå.🧃🧃🥤🥤😋😋 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 48 minutter siden Skrevet 48 minutter siden Vi er lysvåkne nå. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå