Maskinfører Skrevet onsdag kl 17:27 Skrevet onsdag kl 17:27 TheDarkSycamore - SCM skrev (18 minutter siden): Du og den der "fin ordet" ditt, Finfjasen. 🥴🥴🥴 Den er ikke fin, den er kul. 😎😎😎 Uansett, takk. 🙂😚🙃 Ja den er det 😀😀😀😀😀😎😎😎😎👍👍👍👍 1 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet onsdag kl 17:33 Skrevet onsdag kl 17:33 Vi drikker Urge og Cola nå.🧃🧃🥤🥤😋😋
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet onsdag kl 18:57 Skrevet onsdag kl 18:57 Vi koser oss med snop nå.😋😋
MR SPEED Skrevet onsdag kl 19:05 Skrevet onsdag kl 19:05 Dere må vente til fredag eller lørdag da @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) da hm ok da 😊😊 1
TheDarkSycamore - SCM Skrevet onsdag kl 19:37 Skrevet onsdag kl 19:37 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (2 timer siden): Vi synes at du er skikkelig flink å lage sånne kort.🥰🥰 Takk 🙂🙃 1
MR SPEED Skrevet onsdag kl 20:25 Skrevet onsdag kl 20:25 Nette ble borte i meta quest 2 da mobil ok ☹️ 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet onsdag kl 22:19 Skrevet onsdag kl 22:19 TheDarkSycamore - SCM skrev (2 timer siden): Takk 🙂🙃 Vi synes at du er en dyktig kunstner.😊😊☺️☺️
TheDarkSycamore - SCM Skrevet onsdag kl 23:31 Skrevet onsdag kl 23:31 (endret) Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 time siden): Vi synes at du er en dyktig kunstner.😊😊☺️☺️ Det er ikke jeg som står bak selve bildet, jeg har fått Gemini (Kunsti intelligens) til og generere det bildet. Men teksten derimot, står jeg 99% bak. 1% med AI for og oversette selve teksten til engelsk. 😁😁😁 Så jah, jeg er vel det, i skriveferdigheter i dette tilfellet. ✏️🗒 Endret onsdag kl 23:33 av TheDarkSycamore - SCM 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet torsdag kl 02:12 Skrevet torsdag kl 02:12 TheDarkSycamore - SCM skrev (2 timer siden): Det er ikke jeg som står bak selve bildet, jeg har fått Gemini (Kunsti intelligens) til og generere det bildet. Men teksten derimot, står jeg 99% bak. 1% med AI for og oversette selve teksten til engelsk. 😁😁😁 Så jah, jeg er vel det, i skriveferdigheter i dette tilfellet. ✏️🗒 Vi liker kortene, de er megakule.😎😎🎴🎴🥰🥰 1
MR SPEED Skrevet torsdag kl 10:04 Skrevet torsdag kl 10:04 (endret) Da var Diskusjon.no lagt til meta quest 3 da Endret torsdag kl 10:05 av MR SPEED 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet torsdag kl 12:26 Skrevet torsdag kl 12:26 Vi har kost oss med kaffe nå.☕☕😋😋
MR SPEED Skrevet torsdag kl 13:35 Skrevet torsdag kl 13:35 Ok CC 👍👍 @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet torsdag kl 16:32 Skrevet torsdag kl 16:32 Vi har akkurat spist middag nå.😋😋
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 5 timer siden Skrevet 5 timer siden Vi har spist lunsj nå.😋😋
MR SPEED Skrevet 4 timer siden Skrevet 4 timer siden Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (27 minutter siden): Vi har spist lunsj nå.😋😋 Skrive maskin kløe 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 23 minutter siden Skrevet 23 minutter siden MR SPEED skrev (4 timer siden): Skrive maskin kløe Vi ser det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå