MR SPEED Skrevet 25. august Skrevet 25. august Sviskepott skrev (25 minutter siden): Jeg har gjort morgenritualene, men ennå ikke hatt frokost. Jeg er sulten og gleder meg til lønsj. 2
Sviskepott Skrevet 25. august Skrevet 25. august Mhm...liker han veldig godt...men det kjennes som om en nær venn er død. Rart det der. 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 25. august Skrevet 25. august Vi har spist lunsj nå.😋😋
SprengeMobil Skrevet 25. august Skrevet 25. august Jeg tror ikke at det finnes noe band som heter Tisselurene. 1
MR SPEED Skrevet 25. august Skrevet 25. august jeg har nå på meg nå Meta quest 3 skriver i vr nå, må ha et VR BILDE ❤️❤️❤️❤️ 1
BamseMums80 Skrevet 25. august Skrevet 25. august Flere en meg som blir forsøkt sjekket opp av Ukrainske damer om dagen? Oser litt desperasjon for å være ærlig. 1
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 25. august Skrevet 25. august (endret) Jeg klarer såvidt og snakke i dag. Har vært hos ØNH-spesialisten og sjekket utveksten under tunga. Både tunga og nedre delen under tunga er bedøvd. Endret 25. august av TheDarkSycamore - SCM 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 25. august Skrevet 25. august Vi har spist middag nå.😋😋 1
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 25. august Skrevet 25. august Nå har jeg endelig får tunga min tilbake. 😃 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 25. august Skrevet 25. august Vi har hørt på The Beatles nå.♥️♥️♥️♥️ 1
Sviskepott Skrevet 26. august Skrevet 26. august Det har vært et våkent liv hos meg i dag, helt uten antydning til radioprat eller musikk. 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 26. august Skrevet 26. august Vi drikker kaffe nå.☕☕😋😋 1
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 26. august Skrevet 26. august (endret) Jeg doomscrolle på mobiltelefonen min nå. Endret 26. august av TheDarkSycamore - SCM 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 26. august Skrevet 26. august Vi har spist middag nå.😋😋 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 26. august Skrevet 26. august (endret) Vi synes at det er kule sko.😎😎👟👟👟👟 Endret 26. august av Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 26. august Skrevet 26. august Vi drikker Urge og Cola nå.🧃🧃🥤🥤😋😋 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå