Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet lørdag kl 18:32 Skrevet lørdag kl 18:32 Vi kan bekrefte at det stemmer.😉😉
TheDarkSycamore - SCM Skrevet lørdag kl 20:52 Skrevet lørdag kl 20:52 (endret) @MR SPEED, @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ), der var den siste vanskelighetsgraden NON Stop Infinete Climax på Bayonetta også fullført. 🤩👑 Nå er jeg virkelig en Umbra Witch. 🖤🖤💫💫 Endret lørdag kl 20:53 av TheDarkSycamore - SCM 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet søndag kl 00:01 Skrevet søndag kl 00:01 TheDarkSycamore - SCM skrev (3 timer siden): @MR SPEED, @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ), der var den siste vanskelighetsgraden NON Stop Infinete Climax på Bayonetta også fullført. 🤩👑 Nå er jeg virkelig en Umbra Witch. 🖤🖤💫💫 Vi Gratulerer Deg. 1
MR SPEED Skrevet søndag kl 01:08 Skrevet søndag kl 01:08 (endret) Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 time siden): Vi Gratulerer Deg. Hvil gratulerer dere 2 Endret søndag kl 01:09 av MR SPEED 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet søndag kl 02:12 Skrevet søndag kl 02:12 MR SPEED skrev (1 time siden): Hvil gratulerer dere 2 Vi Takker og Bukker og Neier.🙇♂️🙇♀️
TheDarkSycamore - SCM Skrevet søndag kl 03:13 Skrevet søndag kl 03:13 @MR SPEED takker ikke meg. 😌😔 Edit: Jeg får ikke sove. Klarte og sove i 1 og en halvtime, ikke mer en det. 😒😟 1
TheDarkSycamore - SCM Skrevet søndag kl 03:14 Skrevet søndag kl 03:14 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (3 timer siden): Vi Gratulerer Deg. Takker bukker og neier. 🙂😃🙃 1
MR SPEED Skrevet søndag kl 10:26 Skrevet søndag kl 10:26 TheDarkSycamore - SCM skrev (7 timer siden): @MR SPEED takker ikke meg. 😌😔 Edit: Jeg får ikke sove. Klarte og sove i 1 og en halvtime, ikke mer en det. 😒😟 Sorry glemte takk du sa i fra tusen takk ❤️❤️😊😊😎😎 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet søndag kl 11:11 Skrevet søndag kl 11:11 Vi koser oss med kaffe nå.☕☕😋😋
TheDarkSycamore - SCM Skrevet søndag kl 16:49 Skrevet søndag kl 16:49 N-4K0 skrev (2 timer siden): Kaffe, blæh! Er heller ikke glad i kaffe. 😏🙃 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet søndag kl 16:50 Skrevet søndag kl 16:50 Vi elsker kaffe, vi hadde blitt sure om vi ikke fikk kaffe.☕☕😋😋😉😉
TheDarkSycamore - SCM Skrevet søndag kl 16:56 Skrevet søndag kl 16:56 Weather.com har meldt 20 varmegrader og regn og torden i morgen lokken 14 til 16 her jeg bor. 😲😲😲 Det blir virkelig en opphetet fuktig dag. 🥵🥵🥵⛈️⛈️⛈️ 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet søndag kl 16:59 Skrevet søndag kl 16:59 Vi har hatt 20 varmegrader og lettskyet med sol i Bergen i dag, og det er det perfekte sommerværet for oss.🌤️🌤️👍👍
TheDarkSycamore - SCM Skrevet søndag kl 17:00 Skrevet søndag kl 17:00 (endret) Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (9 minutter siden): Vi elsker kaffe, vi hadde blitt sure om vi ikke fikk kaffe.☕☕😋😋😉😉 Så fint for dere. 😁👍 Ikke sant @N-4K0? For alldel, det er fult lov det. Alle har forskjellige smak. Endret søndag kl 17:00 av TheDarkSycamore - SCM 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet søndag kl 17:02 Skrevet søndag kl 17:02 TheDarkSycamore - SCM skrev (1 minutt siden): Så fint for dere. 😁👍 Ikke sant @N-4K0? For alldel, det er fult lov det. Alle har forskjellige smak. Vi likte ikke kaffe da vi var yngre, men det er nå de to siste årene at vi har fått smaken på kaffe.☕☕😋😋
TheDarkSycamore - SCM Skrevet søndag kl 17:10 Skrevet søndag kl 17:10 (endret) Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (11 minutter siden): Vi likte ikke kaffe da vi var yngre, men det er nå de to siste årene at vi har fått smaken på kaffe.☕☕😋😋 Jeg har prøvd og drikke kaffe mange ganger. Jeg klarer bare ikke og venne meg til smaken av kaffe. Ikke vondt ment på noen måter, det er som og drikke gjørme, desverre. 😔😌🤢🤮 Endret søndag kl 17:14 av TheDarkSycamore - SCM 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet søndag kl 17:24 Skrevet søndag kl 17:24 TheDarkSycamore - SCM skrev (13 minutter siden): Jeg har prøvd og drikke kaffe mange ganger. Jeg klarer bare ikke og venne meg til smaken av kaffe. Ikke vondt ment på noen måter, det er som og drikke gjørme, desverre. 😔😌🤢🤮 Kaffe og sushi er de to tingene vi virkelig har fått sansen for de to siste årene.☕☕🍣🍣😋😋
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå