Gå til innhold

Skriv den første setningen som kommer opp i hodet ditt.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Trippelure skrev (8 minutter siden):

Jeg elsker earl grey

Earl Grey er på min topp 4 av det verste jeg noen gang har smakt, jeg hadde ansett det som en form for tortur hvis jeg ble tvunget til å drikke kun Earl Grey.

Skrevet
N-4K0 skrev (1 minutt siden):

Earl Grey er på min topp 4 av det verste jeg noen gang har smakt, jeg hadde ansett det som en form for tortur hvis jeg ble tvunget til å drikke kun Earl Grey.

Da blir det mer earl grey på meg da 🤪

Skrevet

Innom en liten tur. Tenker på dere, men har litt å gjøre her ute i den virkelige virkeligheten og derfor blir jeg sliten og har ikke krefter til mye nettliv, men det kommer tilbake. Klem til samtlige og på gjensyn veldig snart. :D 

Skrevet

Har vært frustrert på mobiltelefonen min i dag. Har vært på Elkjøp og opprettet fingeravtrykk sikkerhet på den. Dem sa ingenting om jeg måtte bruke sikkerhets koden etter om restart, og igjen jeg spurte ikke. Viste ingenting om det. Litt begges feil der ja. 😌😌

Skrevet
Sviskepott skrev (2 timer siden):

Innom en liten tur. Tenker på dere, men har litt å gjøre her ute i den virkelige virkeligheten og derfor blir jeg sliten og har ikke krefter til mye nettliv, men det kommer tilbake. Klem til samtlige og på gjensyn veldig snart. :D 

Cassidy Tvillingene er veldig glade for å se deg her nå, vi savner deg her vår gode venn @Sviskepott♥️♥️

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...