Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 8. januar 2024 Skrevet 8. januar 2024 Det liker Cassidy Tvillingene å høre.🥰🥰
MR SPEED Skrevet 9. januar 2024 Skrevet 9. januar 2024 Trippelure skrev (2 timer siden): Må gå kveldstur med valpen snart 🤤 Jeg blir med voff voff
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 9. januar 2024 Skrevet 9. januar 2024 MR SPEED skrev (5 minutter siden): Jeg blir med voff voff Cassidy Tvillingene kan fortelle deg at da må du løpe mye, for @Trippelure og valpen er raske.😉😉
MR SPEED Skrevet 9. januar 2024 Skrevet 9. januar 2024 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 minutt siden): Cassidy Tvillingene kan fortelle deg at da må du løpe mye, for @Trippelure og valpen er raske.😉😉 Ha ha GOOD natt ❤️❤️
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 9. januar 2024 Skrevet 9. januar 2024 MR SPEED skrev (6 minutter siden): Ha ha GOOD natt ❤️❤️ Cassidy Tvillingene ønsker deg også en Godnatt @MR SPEED😴😴💤💤🥱🥱
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 9. januar 2024 Skrevet 9. januar 2024 Cassidy Tvillingene fikk lyst på sitronkake nå vi.🍋🍋🍰🍰
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 9. januar 2024 Skrevet 9. januar 2024 Cassidy Tvillingene er helt enige.
MR SPEED Skrevet 9. januar 2024 Skrevet 9. januar 2024 Jeg er våken… men trøtt. Meeeeeen min pc har ikke kommet fy posten nor 😵💫
Trippelure Skrevet 9. januar 2024 Skrevet 9. januar 2024 Ja jeg kan bekrefte at valpen og jeg går veldig fort ,og at de færreste klarer å holde følge med oss i lengden 🐶😎
Trippelure Skrevet 9. januar 2024 Skrevet 9. januar 2024 Trikset er å lange ut med beina og ta skikkelige steg 😜
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 9. januar 2024 Skrevet 9. januar 2024 Cassidy Tvillingene skal snart bysselalle nå.😴😴💤💤🥱🥱
MR SPEED Skrevet 9. januar 2024 Skrevet 9. januar 2024 Skal bli kaldere er det noen fryse pinner her 😃
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå