Rest1peace Skrevet 4. oktober 2008 Skrevet 4. oktober 2008 Hei, jeg lurte på om jeg skulle joine sea of dreams, men er ikke sikker på hva slags side jeg skal spille på og derfor rådslår jeg meg rundt på gamer.no sitt warhammer forum. Altså spørsmålet er hva side skal jeg joine? Er faktisk ikke helt sikker på kas klasse jeg skal spille, order sine viker ganske lame egentlig.
haffi Skrevet 4. oktober 2008 Skrevet 4. oktober 2008 Hei, jeg lurte på om jeg skulle joine sea of dreams, men er ikke sikker på hva slags side jeg skal spille på og derfor rådslår jeg meg rundt på gamer.no sitt warhammer forum. Altså spørsmålet er hva side skal jeg joine? Er faktisk ikke helt sikker på kas klasse jeg skal spille, order sine viker ganske lame egentlig. Jeg rolla Destruction først, men nå rolla jeg en order bare for å sjekke og lover deg det er mye morsomere!
Rest1peace Skrevet 4. oktober 2008 Forfatter Skrevet 4. oktober 2008 Hei, jeg lurte på om jeg skulle joine sea of dreams, men er ikke sikker på hva slags side jeg skal spille på og derfor rådslår jeg meg rundt på gamer.no sitt warhammer forum. Altså spørsmålet er hva side skal jeg joine? Er faktisk ikke helt sikker på kas klasse jeg skal spille, order sine viker ganske lame egentlig. Jeg rolla Destruction først, men nå rolla jeg en order bare for å sjekke og lover deg det er mye morsomere! Ok, men er også ganske usikker på klassene, har prøvd warrior priest men det var ganske kjedelig og en wh og de var ikke så veldig imba
Zappy Skrevet 4. oktober 2008 Skrevet 4. oktober 2008 Tank, healer (RP eller AM) eller caster kan du ikke gå feil med.
haffi Skrevet 4. oktober 2008 Skrevet 4. oktober 2008 Tank, healer (RP eller AM) eller caster kan du ikke gå feil med. Jeg rolla først shaman til lvl 15 så, WL til 9 tilslutt fantjeg klassen min! Engineer;D elsker denne klassen. Fin dps,god mengde med liv(overlever ganske fint),får 3 "dyr" og de bruker gevær:D elskelskelsk
Rest1peace Skrevet 4. oktober 2008 Forfatter Skrevet 4. oktober 2008 (endret) Gikk for warrior priest alikavell, var ganske rått når jeg hadde prøvd den ut til level 6 Btw, er det noen som vet om en nice guild jeg kan joine? Endret 4. oktober 2008 av Rest1peace
Gainwardrobe Skrevet 5. oktober 2008 Skrevet 5. oktober 2008 det er 99 i kø for destruction akuratt nå, så jeg ville valgt order om jeg var deg. Kan aldri få nok order!
Piokken Skrevet 6. oktober 2008 Skrevet 6. oktober 2008 det er 99 i kø for destruction akuratt nå, så jeg ville valgt order om jeg var deg. Kan aldri få nok order! Jepp order her og de andre jeg og kjenner på denne serveren så er vel noen norske her etterhvert
MysticoN Skrevet 6. oktober 2008 Skrevet 6. oktober 2008 Hei, jeg lurte på om jeg skulle joine sea of dreams, men er ikke sikker på hva slags side jeg skal spille på og derfor rådslår jeg meg rundt på gamer.no sitt warhammer forum. Altså spørsmålet er hva side skal jeg joine? Er faktisk ikke helt sikker på kas klasse jeg skal spille, order sine viker ganske lame egentlig. Jeg rolla Destruction først, men nå rolla jeg en order bare for å sjekke og lover deg det er mye morsomere! motsatt her. jeg liker destruction best. trådstarter: du sier jo selv at du ikke er så keen på order. hvorfor trenger du da hjelp til å velge? finn ut hva DU liker.
Silmaril Skrevet 7. oktober 2008 Skrevet 7. oktober 2008 Det ble order på meg, archmage. Storkoser meg og kan ikke tenke meg noen annen klasse. Like å måtte balansere skade og healing, den ene typen magi gjør den andre mer effektiv. Interessant klasse.
Rest1peace Skrevet 7. oktober 2008 Forfatter Skrevet 7. oktober 2008 Hei, jeg lurte på om jeg skulle joine sea of dreams, men er ikke sikker på hva slags side jeg skal spille på og derfor rådslår jeg meg rundt på gamer.no sitt warhammer forum. Altså spørsmålet er hva side skal jeg joine? Er faktisk ikke helt sikker på kas klasse jeg skal spille, order sine viker ganske lame egentlig. Jeg rolla Destruction først, men nå rolla jeg en order bare for å sjekke og lover deg det er mye morsomere! motsatt her. jeg liker destruction best. trådstarter: du sier jo selv at du ikke er så keen på order. hvorfor trenger du da hjelp til å velge? finn ut hva DU liker. Jeg var usikker pga jeg hørte det var store køer for å komme inn i scenarios på destruction, men spiller nå en warrior priest rank 17 og storkoser meg
StorPeder Skrevet 7. oktober 2008 Skrevet 7. oktober 2008 Det ble order på meg, archmage. Storkoser meg og kan ikke tenke meg noen annen klasse. Like å måtte balansere skade og healing, den ene typen magi gjør den andre mer effektiv. Interessant klasse. Ikke forvent noe av High Magic'en. I Scenarios blir skaden din for kiling å regne Archmage er healbot. Men. Jeg liker det så langt, og er Rank 10/10 på SoD. (Order, altså)
Silmaril Skrevet 7. oktober 2008 Skrevet 7. oktober 2008 Det kommer vel litt an på hvordan man prioriter skillsene sine, men det er mulig du har rett ... Saken er imidlertid at healingen din blir utrolig mye mer effektiv om du også gjør litt skade:)Bruk dots og kjør deretter til med en kraftig healing spell, funker som bare det.
GhsotFace Skrevet 7. oktober 2008 Skrevet 7. oktober 2008 Ble imponert over AM da jeg healet 90k i tier 2 som rank 10. Men jeg var faktisk den som fikk minst exp, så er ikke sikker på hvordan det regnes ut. Var vel fordi jeg ikke var nær mitt hoved party?
Efagimo Skrevet 9. oktober 2008 Skrevet 9. oktober 2008 Er der nokon som har testa Shadow Warrior ? Tenkte og lage en Order på Sea of Dreams
Keylar Skrevet 9. oktober 2008 Skrevet 9. oktober 2008 Jeg spiller destruction på Sea of dreams. Trenger mer folk på order virker det som. Fra rank 13 og oppover finnes det jo ikke scenarios.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå