Christoffer885 Skrevet 4. oktober 2008 Skrevet 4. oktober 2008 Hei. Tenkte jeg skulle lese litt på forumet til war-europe men jeg kunne ikke finne forumet noen steder. Søkte på google og da fant jeg bare forum.war-europe.com som så ut som å ha vært et beta forum eller noe. Nå er det godt mulig at forumet er veldig lett å finne men jeg kunne virkelig ikke finne det og ville satt veldig pris på at noen kunne rettlede meg til linken. Takk
Bruktbilen Skrevet 4. oktober 2008 Skrevet 4. oktober 2008 WAR har ikke et eget forum, du kan derimot sjekke ut http://www.warhammeralliance.com/, ganske informativt sted der devs svarer på spørsmål og slikt.
Christeven Skrevet 4. oktober 2008 Skrevet 4. oktober 2008 veldig rart at et så stort mmo ikke greier å fikse seg et forum..
Rata101 Skrevet 4. oktober 2008 Skrevet 4. oktober 2008 Enig. Ikke er de særlig flinke på ingame chat heller.
Bruktbilen Skrevet 4. oktober 2008 Skrevet 4. oktober 2008 (endret) veldig rart at et så stort mmo ikke greier å fikse seg et forum.. De greier det, men de har valgt å ikke ha et eget forum, siden det bare fører til elendighet. Det er bare et sted der whinere kan få henge og syte om spillet. De kunne jo ansatt mange nazi moderatorer, men bedre å bare la fanforum gjøre jobben for dem. Endret 4. oktober 2008 av Bruktbilen
DirtyBit Skrevet 4. oktober 2008 Skrevet 4. oktober 2008 veldig rart at et så stort mmo ikke greier å fikse seg et forum.. De forsetter samma som i DAOC, fokusere mere på community og la community styre forum osv, så det er akkuratt som før..
Licht Skrevet 4. oktober 2008 Skrevet 4. oktober 2008 Enig. Ikke er de særlig flinke på ingame chat heller. Vondt i viljen, først og fremst.
Rata101 Skrevet 11. oktober 2008 Skrevet 11. oktober 2008 Enig. Ikke er de særlig flinke på ingame chat heller. Vondt i viljen, først og fremst. Godt mulig det. Men man merker at de ikke har brukt mye tid på chat. Det er rett og slett slitsomt å bruke WAR chatten, selv om den har bedret seg i det siste. Men, ja... Jeg kan se logikken i at de holder chatten retardert for å holde retarderte chattere i sjakk. Det er både en hemmelse og en befrielse. Men, seriøst; i utgangspunktet stiller jeg meg skeptisk til å måtte tåle at Mythic tar forhåndsregler som egentlig ikke gjelder meg. Hvis det faktisk er dårlig design med vilje da. Er fremdeles litt i tvil. Har Mythic uttalt seg noe sted om dette?
Rata101 Skrevet 11. oktober 2008 Skrevet 11. oktober 2008 Folks, Obviously one of the things that players want us to improve is our chat system. We are currently in the process of doing a revision on it but before we go too far, I'm interested in hearing what you want to see in it. So, please use this thread for suggestions for what you'd like to see in a new and improved chat system from us. Please keep the thread on topic and I will not respond to any questions on this thread other than ones that pertain to chat. Also, please don't turn this thread into a "My idea is better than yours" thread as that really isn't helpful. So, if you have some things you would like to see in our chat system, let me know. Oh, and you don't need to suggest item-linking in chat, it's already on our list. Mark http://www.warhammeralliance.com/forums/sh...d.php?p=1880367 Developerne henger tydeligvis ikke bare på VN boards.
Gjest medlem-105082 Skrevet 11. oktober 2008 Skrevet 11. oktober 2008 (endret) Nei, det ble jo sagt lenger opp av bruktbilen at de også poster på warhammeralliance. Endret 11. oktober 2008 av medlem-105082
Christeven Skrevet 11. oktober 2008 Skrevet 11. oktober 2008 Noe av det tåpligste er at General chatten er farget hvit, samme farge som alt spammet, npc snakk, hver gang du dreper og looter noe, selger noe tc.. så man ser den ikke selv om noen kan finne på å bruke den.
Monsoon Skrevet 12. oktober 2008 Skrevet 12. oktober 2008 Noe av det tåpligste er at General chatten er farget hvit, samme farge som alt spammet, npc snakk, hver gang du dreper og looter noe, selger noe tc.. så man ser den ikke selv om noen kan finne på å bruke den. Du burde filtere vekk npc spam og sånt om du ikke har gjort det alt. Hvis du insisterer på å bruke det så gå iallfall inn og skift farge på vanlig chat. Jeg trur det er veldig mange som ikke får med seg hva som skjer fordi de bruker default instillinga.
Christeven Skrevet 12. oktober 2008 Skrevet 12. oktober 2008 Noe av det tåpligste er at General chatten er farget hvit, samme farge som alt spammet, npc snakk, hver gang du dreper og looter noe, selger noe tc.. så man ser den ikke selv om noen kan finne på å bruke den. Du burde filtere vekk npc spam og sånt om du ikke har gjort det alt. Hvis du insisterer på å bruke det så gå iallfall inn og skift farge på vanlig chat. Jeg trur det er veldig mange som ikke får med seg hva som skjer fordi de bruker default instillinga. greia er at jeg ikke finner ut hvordan. noe som er første gang i et mmo. Så om du kunne hadde jeg satt pris på om du forklarte hvordan?
Monsoon Skrevet 12. oktober 2008 Skrevet 12. oktober 2008 Høyre- eller venstre-klikk på chat tabben. Jeg husker ikke hvilken knapp det var. Så kan du gå inn på filtreringa og sånt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå