Gå til innhold

[X360] Fifa 2009 Online liga OG Offisiell Gamer.no Klubb!


DannyVice

Anbefalte innlegg

Minner om 17.00 ikveld :)

 

Vi skal prøve å få en ordning som utelukker krangling, jeg har tro på at det skal fungere etterhvert. Det eneste prolemet jeg har hatt med å spille Be A Pro er alle de store egoistene som skal ha ballen helt til de blir taklet + at som regel løper hele midtbanen opp som spisser som da skaper sjanser for motstander laget. Det er 2 ting vi må prøve å unngå :)

 

Håper jeg ser dere om et par timer da! (Iallefall noen!)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
hei lurer på om noen kan hjelpe meg, prøver å komme inn på en qiuk ranked match men jeg mangler oppdatering på spilltropper, men når jeg laster ned den oppdateringen bruker den syykt lang tid, noen som kan hjelpe ? eller noen som har opplevd samme problemet?

 

Det kan være pga EA Servers er nede for øyeblikket. De driver noe maintence. Det startet rundt 16.00 og skulle være ferdig 17.00. Men er ikke ferdig enda, er nok ikke lenge igjen :)

Lenke til kommentar
hei lurer på om noen kan hjelpe meg, prøver å komme inn på en qiuk ranked match men jeg mangler oppdatering på spilltropper, men når jeg laster ned den oppdateringen bruker den syykt lang tid, noen som kan hjelpe ? eller noen som har opplevd samme problemet?

 

Det kan være pga EA Servers er nede for øyeblikket. De driver noe maintence. Det startet rundt 16.00 og skulle være ferdig 17.00. Men er ikke ferdig enda, er nok ikke lenge igjen :)

 

takk for hjelpen.

Lenke til kommentar
Takk for kampene i dag, det var morro. :thumbup:

Men et spørsmål: Kan vi bytte lag? Syns Norge er dønn kjedelige å spille som.

 

Takk i lige måde :) Var gøy, hvordan gikk resten av matchene etter jeg gikk?

 

Vi kan godt bytte lag, men husk alle statsa er helt like. Det er ingen fordel i å være feks Manchester over Strømsgodset. Btw, hadde vært morro om noen av dere hadde brukt mic :| Følte meg som en klovn som skravla med meg selv hele kampen.

Lenke til kommentar
Takk for kampene i dag, det var morro. :thumbup:

Men et spørsmål: Kan vi bytte lag? Syns Norge er dønn kjedelige å spille som.

 

Takk i lige måde :) Var gøy, hvordan gikk resten av matchene etter jeg gikk?

 

Vi kan godt bytte lag, men husk alle statsa er helt like. Det er ingen fordel i å være feks Manchester over Strømsgodset. Btw, hadde vært morro om noen av dere hadde brukt mic :| Følte meg som en klovn som skravla med meg selv hele kampen.

Å, viste ikke at statsene var like. Det mest formasjonen og den generelle spillestilen eg ikke liker meg norge.

 

Har dessverre ikke mic for øgonblunket men forhåpentligvis får eg det i postkassa om et par dager sammen med en blå 360 kontroller :D

 

Etter du gikk så gikk det ikke så veldig bra, to tap med meg som lagkaptein. Hadde et par tabber med utrykking av keeper :whistle:

Endret av tineyoghurt
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...